Spletni nakup

Postupak internetske kupovine i česta pitanja

Postupak internetske kupovine

Za vašu lakšu orijentaciju i jednostavnu kupovinu pripremili smo upute kako kupovati u našoj internetskoj trgovini.

I. Traženje artikala

Ako želite pretražiti određeni proizvod, to možete učiniti na dva načina:

  • U gornjem redu iznad alatne trake IZBORNIK nalazi se prozor „Pretraživanje...” u koji možete upisati vrstu proizvoda koji želite pretražiti (npr. „kolica”) ili pak konkretan naziv proizvoda (npr. „Kolica Nuna Demi Grow”). Prikazat će se jedan ili više proizvoda koji se podudaraju s pojmom koji ste pretražili.
  • U gornjem izborniku odaberite glavnu kategoriju artikala koji vas zanimaju (npr. „kolica”, „autosjedalice”, „šetnje”) i zatim izbor dodatno ograničite prema ponuđenim potkategorijama (npr. „marke”, „cijene” itd.). Prikazat će se svi proizvodi u odabranoj kategoriji.

II. Odabir proizvoda

Klikom na fotografiju proizvoda otvorit će se prezentacijska stranica proizvoda sa svim detaljnim informacijama o proizvodu. Zatim kliknite na gumb „Dodaj u košaricu” i artikl će biti dodan u košaricu za kupnju. Sada možete nastaviti s kupnjom drugih proizvoda ili prijeći na košaricu za dovršetak kupnje. Vaše stanje u košarici možete bilo kada provjeriti klikom na košaricu za kupnju u gornjem desnom kutu iznad alatne trake. Klikom na „Završetak kupnje” bit ćete preusmjereni na stranicu na kojoj ispunjavate svoje kontakt podatke i sve što je potrebno za završetak i predaju vaše narudžbe.

III. Ispunite svoje kontakt podatke

U prvom koraku u „Završetku kupnje” ispunite svoje kontakt podatke za plaćanje i podatke o adresi za slanje. Ovdje možete označiti i mogućnost registracije za kasniju uporabu te se prijaviti na naše e-novosti. Adresa za slanje računa i adresa za dostavu mogu se razlikovati. Isto tako možete unijeti podatke o poduzeću ako želite da vam se izda R1 račun.

IV. Odaberite način dostave

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko izberete možnost dostave na domači naslov, katero vam dostavimo z dostavno službo GLS ili poštom.

V. Odaberite način plaćanja

Na izbiro imate plačilo po predračunu, po povzetju, preko sistema PayPal ali s kreditnimi karticami Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če vaša plačilna kartica Maestro to omogoča).

VI. Unesite kôd za popust ili komentar

Možete unijeti aktualni kod za popust te ostaviti komentar u vezi svoje narudžbe.

VII. Pregled kupnje i predaja narudžbe

Ko izpolnite vse podatke, vse še enkrat pozorno preglejte in pritisnite na črni gumb »ODDAJ NAROČILO«. O vseh naslednjih korakih boste obveščeni preko elektronskega naslova, ki ste ga vnesli pri registraciji.

Je li se za kupnju potrebno registrirati?

Registracija nije potrebna jer možete kupovati i kao gost, a kao registrirani korisnik imate određene prednosti. One su:

  • Kao registrirani korisnik u budućnosti ćete moći brže i lakše birati. Vaša će adresa biti spremljena tako da je ne trebate ponovno unositi kada budete predavali novu narudžbu.
  • Kao registriranom korisniku omogućujemo vam pregled sažetka svih vaših narudžbi i njihove obrade. Na taj način možete provjeriti je li vaše plaćanje primljeno, zadano...
  • Prilikom prijave moći ćete jednim klikom prijaviti se na e-novosti u kojima ćemo vas obavještavati o trenutnim ponudama, akcijama i ostalim važnim obavijestima.

Kako se mogu registrirati?

Klikni na poveznicu „Moj račun” iznad trake izbornika gdje se možete odjaviti ili izraditi svoj korisnički račun. Upišite svoju e-adresu i lozinku (s tom e-adresom i lozinkom zatim ćete se moći prijaviti u sustav) i kliknite „Prijava”. I vaš račun je spreman!

Gdje upisujem kôd za popust?

Promotivni kôd možete upisati u odjeljku „Košarica” ili u „Završetak narudžbe”. Promotivni kôd je kôd koji obično šaljemo putem e-pošte, letaka i društvenih mreža. U slučaju da ste pronašli naš promotivni kôd, možete ga upotrijebiti u našoj internetskoj trgovini na sljedeći način. Kada odaberete svoje proizvode, unesite ih u košaricu. U košarici za kupnju unesite svoj kôd u prozor "Promotivni kôd". Nakon unosa koda odaberite „PRIMIJENI” i vaš će popust biti automatski obračunan. Vrijednost koda unaprijed je određena te označava popust na cjelokupnu kupnju ili određeni proizvod. Potrebno ga je iskoristiti do određenog datuma (iznimka su posebni kodovi o kojima je kupac obaviješten). Kôd ne vrijedi za posebno označene proizvode. Različiti promotivni kodovi međusobno se ne zbrajaju. U slučaju pogrešno unesenog koda, sustav će vas o tome obavijestiti. 

Plaćanja i računi

Gdje mogu provjeriti status narudžbe?

Registrirani korisnici podatke o narudžbi mogu pregledati klikom na „Moj račun”, odnosno „Prijava” i zatim kliknuti „Moje narudžbe”:

Kako mogu platiti narudžbu?

U internetskoj trgovini ili trgovini Mali zakladi mogući su sljedeći načini plaćanja. 

  • Plaćanje pouzećem*gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja. Za plaćanje pouzećem kupcu se zaračunava dodatni trošak u iznosu od 2,0 EUR – „trošak plaćanja” zbog usluge „otkupa” i/ili provizije koju dobavljaču naplaćuje Pošta Slovenije, GLS ili druga dostavna služba.
  • Plaćanje na temelju ponude/predračuna**na poslovni račun dobavljača Vivano d.o.o. Cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana, otvoren u banci ADDIKO BANK d.d., IBAN: SI56 3300 0001 0010 391 SWIFT/BIC: HAABSI22
  • Plaćanje kreditnim karticama: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB i Maestro (ako to omogućuje platiteljeva Maestro kartica).
  • Plaćanje PayPalom ili plaćanje kreditnim karticama preko internetskog sustava PayPala koji omogućuje sigurno plaćanje kreditnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro i American Express). 
  • Plaćanje gotovinom ili platnim karticama prilikom preuzimanja u dobavljačevoj trgovini Mali zakladi u trgovačkom centru Prodajna galerija Diamant BTC na adresi Letališka cesta 5, Ljubljana.

Kako mogu znati da je kupovina sigurna? 

Internetska trgovina Mali zakladi upotrebljava odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka te plaćanja. Dobavljač u te svrhe upotrebljava certifikat SSL koji je izdala za to ovlaštena organizacija. Autorizacije kreditnih kartica vrše se u stvarnom vremenu trenutačnom provjerom podataka kod banaka. Podaci o karticama ne pohranjuju se na poslužitelju dobavljača.

Izvršilo/la sam kupnju, zašto nisam primio/la e-poruku s potvrdom? 

Često se zna dogoditi da e-poruka s potvrdom o kupnji završi u neželjenoj pošti. Ako je ipak ne pronađete, molimo Vas da provjerite jeste li upisali ispravnu e-adresu. Uvijek nas možete kontaktirati na e-adresu [email protected] ili pozivom na broj 00386 51 660 626.

Odabrao/la sam plaćanje po predračunu, ali nisam primio/la predračun na e-adresu. Što mi je činiti? 

U e-poruci s potvrdom o kupnji nalaze se svi podaci, ako ste se odlučili za plaćanje po predračunu. Za poziv samo trebate upotrijebiti broj narudžbe. Rok isporuke počinje teći od dana plaćanja predračuna.

Platila sam narudžbu po predračunu. Trebam li vam poslati presliku uplate?

Ne, narudžbu vam možemo poslati kada primimo uplatu na svoj TRR. Uplate provjeravamo više puta dnevno, a posljednji put u 12:00 sati. Po isteku tog vremena, promet u elektroničkoj banci za taj se dan više ne ažurira. Obično uplate na naš račun budu zaprimljene za nekoliko sati ako se plaćanje vrši putem usluge internetskog bankarstva ili izravno u banci. U slučaju plaćanja preko pošte, uplata može sjesti na naš TRR tek sljedeći dan.

Što ako se predomislim u vezi kupnje?

U slučaju da odaberete način plaćanja pouzećem (prilikom dostave) i proizvod još nije poslan, narudžbu bez problema možete otkazati na način da nas u najkraćem mogućem vremenu obavijestite na adresu e-pošte [email protected] ili telefonski na 00386 51 660 626.

U slučaju da je plaćena pošiljka već poslana i kasnije ju odbijete, dužni ste snositi nastale troškove. To znači da plaćate trošak poštarine. Više informacija o odstupanju od ugovora možete pogledati OVDJE.

Ne uspijevam dovršiti narudžbu. Što mogu učiniti?

U slučaju poteškoća s izvršavanjem narudžbe, molimo Vas da nam to javite na e-adresu [email protected] ili nas kontaktirate na 00386 51 660 626. Rado ćemo vam pomoći i što brže pokušati otkloniti poteškoću.

Želim naručiti preko telefona. Koji broj da nazovem?

Za telefonske narudžbe dostupni smo od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 sati na 00386 51 660 626.

Izvršio/la sam kupnju i kasnije se cijena artikla promijenila u akcijsku cijenu. Možete li mi odobriti akcijsku cijenu?

U slučaju da još niste izvršili plaćanje ili u slučaju da naplaćena narudžba još nije poslana, možemo vam odobriti akcijsku cijenu. Molimo pišite nam na e-adresu [email protected].

Mogu li dobiti izvorni račun za poduzeće?

Naravno! U svojem profilu možete odrediti primatelja kojemu šaljete paket te platitelja (u ovom slučaju poduzeće). U napomeni uz narudžbu samo navedite da želite izvorni račun na ime poduzeća i dopišite sve podatke koji su nam potrebni – naziv i adresu poduzeća te porezni broj. Račun će sigurno stići u paketiću. 

Dostava

Koliko iznosi poštarina za Sloveniju?

Cijena dostave dostavnom službom GLS ili Poštom Slovenije iznosi 4,90 EUR. Iznimka su paketi odnosno proizvodi koji zbog svojih dimenzija, mase ili drugih posebnih značajki zahtijevaju poseban tretman. Za te iznimne pošiljke cijena dostave je 15 EUR bez obzira na vrijednost i naplaćuje se za: krevete, madrace, ormare, stolove za previjanje i drugi namještaj, teže igračke za igru na otvorenom (trampolini, ljuljačke itd.).

Prilikom odabira plaćanja pouzećem obračunava se i dodatan trošak plaćanja, koji iznosi 2 EUR. Troškovi dostave naplaćeni su i navedeni na narudžbi i računu za izdanu robu i podmirujete ih zajedno s iznosom narudžbe. Dobavljač sam odlučuje kojom će dostavnom službom poslati narudžbu.

Trošak dostave može se promijeniti u skladu sa u tom trenutku važećim cjenikom dostavne službe, pri čemu se trošak dostave nakon trenutka kada se ugovor u skladu s Općim uvjetima smatra sklopljenim više ne može promijeniti.

Za koliko ću vremena primiti naručenu robu?

Rok isporuke u Sloveniji za artikle na zalihi je obično 2 5 radnih dana od dana primitka uplate u slučaju plaćanja na temelju predračuna ili od dana plaćanja putem Paypala ili od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem ili plaćanja platnom karticom. 

U slučaju da proizvoda nema na zalihi u našem središnjem skladištu, rok isporuke cjelokupne narudžbe produljuje se, podaci o isporučivosti prikazani su u opisu svakog artikla i pod nazivom artikla u košarici.

Prilikom istodobnog naručivanja nekoliko proizvoda s različitim rokovima isporuke uzima se u obzir najdulje vrijeme isporuke, s obzirom na to da se svi naručeni artikli dostavljaju kupcu istodobno, osim ako kupac od dobavljača izričito zatraži drukčije. U slučaju da kupac (npr. zbog različitih rokova isporuke za različite artikle iz iste narudžbe ili zbog drugog razloga) želi primiti narudžbu u dvije ili više zasebnih pošiljki, za svaku zasebnu pošiljku zaračunava mu se trošak dostave, a ako odabere plaćanje pouzećem za svaku (zasebnu) pošiljku obračunava mu se i dodatni „trošak plaćanja” zbog usluge ili provizije koju dobavljaču naplaćuje dostavna služba (Pošta Slovenije, GLS itd.).

U slučaju da dođe do kakvog kašnjenja, o tome ćemo vas obavijestiti putem e-pošte.

Hoću li o vremenu dostave biti prethodno obaviješten telefonom?

Prije dostave primit ćete e-poruku i SMS da je kurir preuzeo paket i da je na putu prema vama. U slučaju poteškoća prilikom dostave, kurir će vas kontaktirati da se dogovorite za preuzimanje. Ako u trenutku dostave niste kod kuće, kurir GLS-a ostavit će vam poruku o pristigloj pošiljci s kontakt podacima i informacijama o Parcel Shopu (paketnoj trgovini) u kojem možete preuzeti paket. Sve poslovnice Parcel Shop i njihova radna vremena možete provjeriti ovdje.

Prilikom preuzimanja paket možete platiti gotovinom ili kreditnom/debitnom karticom. U slučaju da robu plaćate karticom (na taj način možete platiti kuriru), bit će vam zaračunana dodatna bankovna provizija u iznosu od 1,43 % iznosa otkupnine za koju će vam GLS izdati račun. Dostava se vrši radnim danom, najčešće prije podne. Ako paket ne preuzmete, isti će, nažalost, biti vraćen natrag na našu adresu. U slučaju da je paket poslan Poštom Slovenije, pakete će dostaviti lokalni poštar. U slučaju da ne budete kod kuće, ostavit će vam obavijest o pošiljci koja će vas čekati u vašoj pošti.

Šaljete li i u inozemstvo? Koliko iznosi poštarina?

Kad je riječ o artiklima na zalihi kod dobavljača, rok isporuke u inozemstvo u pravilu je 2-10 radnih dana od dana primitka uplate u slučaju plaćanja na temelju predračuna ili od dana plaćanja putem Paypala ili kreditne kartice ili od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem ili plaćanja platnom karticom. 

Rok isporuke može biti dulji u zemljama s carinskom upravom.

Troškovi dostave obračunavaju se s obzirom na odredište i vrstu proizvoda. Cijene isporuke s uključenim PDV-om navedene su u tablici u nastavku.

Država primatelja

Pošiljka

Iznimne pošiljke*
(bez obzira na vrijednost)

Hrvatska

4,90 €

30,00 €

Austrija, Njemačka, Belgija, Nizozemska

9,90 €

20,00 €

Češka, Mađarska, Slovačka, Francuska, UK, Irska, Poljska

15,90 €

40,00 €

Bugarska, Švicarska, Danska, Lihtenštajn, Luksemburg, San Marino

20,00 €

50,00 €

Estonija, Španjolska, Bugarska, Rumunjska, Finska, Litva, Latvija, Monako, Norveška, Portugal, Švedska, Grčka

30,00 €

80,00 €

* Iznimne pošiljke: kreveti, madraci, ormari, stolovi za previjanje i drugi namještaj, teže igračke za igru na otvorenom (trampolini, ljuljačke itd.).

Prošlo je nekoliko dana, a još nisam primio/la paket. Koga mogu kontaktirati?

Ako u roku četiri (4) radna dana od predane narudžbe ne primite pošiljku, odmah nas obavijestite na e-adresu [email protected] kako bismo provjerili gdje se nalazi vaša pošiljka.

U mojoj pošiljci nedostaje proizvod koji sam naručio/la. Koga mogu kontaktirati?

Molimo pišite nam na e-adresu [email protected] ili nas kontaktirajte na 00386 51 660 626. Proizvod koji nedostaje poslat ćemo vam naknadno u najkraćem mogućem roku i pokriti troškove dostave.

Imate li i fizičku trgovinu?

Naša butik trgovina nalazi se u samom srcu BTC Cityja u Prodajnoj galeriji Diamant. Naći ćete nas na 1. katu, a omogućen je i pristup dizalom.

Je li moguće osobno preuzimanje naručene robe?

Trenutno osobno preuzimanje naručenih proizvoda, nažalost, nije moguće. Svi naručeni proizvodi će biti dostavljeni na adresu koju ste naveli prilikom online narudžbe.

Povrat robe

Proizvodi mi ne odgovaraju, kako ih mogu vratiti?

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate pravo da nas u roku 14 dana od preuzimanja robe obavijestite na e-adresu [email protected] ili putem telefona na 00386 51 660 626 da odustajete od kupovine. Pritom ne trebate navesti razlog svoje odluke. Jedini trošak koji snosite u vezi s odustajanjem od ugovora jest izravan trošak povrata robe.

Ispunite Obrazac za odustajanje od ugovora i pošaljite ga na adresu e-pošte [email protected] ili preporučenom poštom na adresu Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode ili ga pak osobno donesite u trgovinu Mali zakladi, Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana.

Robu nam je potrebno vratiti najkasnije u roku 14 dana od predane obavijesti o namjeravanom povratu. Povrat primljene robe poduzeću u roku za odustajanju od ugovora smatra se obaviješću o odustajanju od ugovora. Proizvod mora biti nekorišten, neoštećen, u originalnoj ambalaži u nepromijenjenoj količini. Robe ne smije biti nošena, prana ili na bilo kakav način prilagođavana osobnim potrebama. Ako je roba oštećena, zaprljana, bez originalne ambalaže ili su vidljivi tragovi korištenja (u unutrašnjosti ili na vanjskom dijelu artikla), pridržavamo pravo da povrat odbijemo. Nakon povrata robe, bez nepotrebnog odgađanja i u svakom slučaju najkasnije u roku 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ovog ugovora, vratit ćemo vam sve zaprimljene uplate.

Možete se odlučiti i za zamjenu i odabrati drugi proizvod, ali nas morate o tome prethodno obavijestiti. Proizvode napravljene po mjeri, po želji kupca, nije moguće vratiti ili zamijeniti, isto tako nije moguće vratiti personaliziranu odjeću (tisak s imenom djeteta)!

Obrazac za odustajanje od ugovora dostupan je OVDJE.

Više o povratima možete pročitati OVDJE.

Primio sam oštećeni artikl, što sada?

Molimo da nam pošaljete poruku na adresu e-pošte [email protected] sa što više podataka o oštećenom dijelu, kako bismo vam što prije poslati novi proizvod i riješili problem s dostavnom službom. Nužno je poslati i fotografiju oštećenog artikla. 

Korisnik

U koju će svrhu biti upotrijebljeni moji osobni podaci?

Dobavljač se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (službeno glasilo Republike Slovenije „Uradni list RS” br. 86/2004) i Zakonom o osiguranju. Upisom podataka u internetskoj trgovini Mali zakladi dopuštate društvu Vivano d.o.o. da u svrhu ispunjavanja ili ostvarivanja prava iz ugovornog odnosa i izravnog marketinga uspostavi, održava i upravlja vašim osobnim podacima na neodređeno vrijeme. Tvrtka Vivano d.o.o. osigurava zaštitu osobnih podataka po zakonu koji uređuje zaštitu osobnih podataka. U svakom trenutku možete pisanim ili telefonskim putem zatražiti da u roku 15 dana od predaje zahtjeva trajno ili privremeno prestanemo upotrebljavati vaše osobne podatke u svrhu izravnog marketinga.

Kako da budem obaviješten o novostima?

Ponudu osvježavamo svaki dan. Ako želite biti upoznati s novostima, kliknite „Like” na našoj Facebook stranici ili „Follow” na našem Instagram profilu. Prijavom na naše e-novosti bit ćete jednom tjedno obaviješteni o novostima i popustima iz naše internetske trgovine www.malizakladi.hr.

Zaboravio/la sam korisničko ime / lozinku. Kako ih mogu obnoviti?

U gornjem desnom kutu, iznad trake izbornika kliknite na „Prijava”, zatim ispod obrasca za upis korisničkog imena i lozinke kliknite na „Zaboravili ste svoju lozinku?”. U polje upišite svoju e-adresu i kliknite na „Resetiraj lozinku”. Zatim ćete na e-adresu primiti podatke za postavljanje nove lozinke.

Imam ideju, komentar ili mišljenje o vašoj internetskoj trgovini. Koga mogu kontaktirati?

Pišite nam na e-adresu [email protected] i javite nam svoju ideju, komentar ili mišljenje! Vaše nam je iskustvo veoma važno. Želimo da ga podijelite s nama.

Pitanje koje tražim ne nalazi se na popisu. Komu se mogu obratiti?

Ako niste pronašli odgovor, pišite nam na adresu e-pošte [email protected] ili nas kontaktirajte na 051 660 626. Rado ćemo vam pomoći.