Uvjeti poslovanja

Molimo da prije korištenja naše internetske trgovine pažljivo pročitate uvjete poslovanja navedene u nastavku. Ako nastavite kupovati u internetskoj trgovini Mali zakladi, to znači i smatra se da ste upoznati i suglasni s cjelokupnim općim uvjetima poslovanja. Zadržavamo pravo promjene uvjeta u internetskoj trgovini Mali zakladi. Budući da su kupci obvezani uvjetima poslovanja koji su na snazi (tj. uvjetima poslovanja koji vrijede u trenutku određene kupnje), preporučujemo da redovito pregledavate uvjete poslovanja.

Opći uvjeti poslovanja društva Vivano d.o.o.

Internetskom trgovinom malizakladi.hr upravlja društvo Vivano d.o.o. (dalje u tekstu i: „dobavljač”)

Podaci o dobavljaču

Puni naziv: VIVANO storitve in trgovina d.o.o. /hrv. VIVANO usluge i trgovina d.o.o./
Skraćeni naziv: VIVANO d.o.o.
Adresa: Cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana, Slovenija
Transakcijski račun: SI56 3300 0001 0010 391, otvoren u banci Addiko Bank d.d.
Matični broj: 3542653000
PDV broj: SI68477180
Obveznik PDV-a: DA
Paypal adresa: paypal@malizakladi.si
E-pošta: info@malizakladi.si
Telefon: +386 51 660 626


Društvo je upisano u sudski registar Okružnog suda u Ljubljani dana 12. 5. 2019. pod br. reg. upisa 2009/12281.

Opći uvjeti internetske trgovine Mali zakladi sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1), Zakonom o elektroničkom poslovanju na tržištu (ZEPT) te Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom-1). Internetska trgovina Mali zakladi informacijski je sustav namijenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisniku. Njome upravlja poduzeće Vivano d.o.o., u daljnjem tekstu: dobavljač / prodavač / trgovina / Mali zakladi / poduzeće. Korisnik je osoba koja upotrebljava naš sustav odnosno internetsku stranicu, posebno kupac u internetskoj trgovini.

Kupac odnosno korisnik obvezan je općim uvjetima koji su na snazi u trenutku predaje internetske narudžbe. Već i prije predaje narudžbe s obvezom plaćanja korisnika se svaki put posebno podsjeća na opće uvjete poslovanja koje mora potvrditi i na njih pristati. Opći uvjeti poslovanja sastavni su i neodvojivi dio kupoprodajnog ugovora.

Dostupnost informacija

Dobavljač se obvezuje da će kupcu prije sklapanja ugovora ili prije nego što ponuda za njega postane obvezujuća uvijek pružiti sljedeće informacije:

  • identitet poduzeća (naziv i sjedište poduzeća, matični broj, porezni brojevi, podaci o tome je li obveznik PDV-a, transakcijski račun)
  • adrese za kontakt (e-pošta, telefon)
  • bitne značajke robe (uključujući prodajne usluge i jamstva) i rok valjanosti tih podataka (ako su vremenski ograničeni)
  • dostupnost proizvoda (bilo koji artikl ponuđen na web mjestu trebao bi biti dostupan u razumnom roku)
  • uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (te način, mjesto i rok isporuke)
  • konačnu cijenu robe, koja mora biti jasno i nedvosmisleno utvrđena te iz koje mora biti razvidno uključuje li već poreze i troškove prijevoza/dostave i druge carine, te rok valjanosti tih podataka (ako su vremenski ograničeni)
  • način plaćanja i isporuke ili ispunjenja obveze te rok valjanosti tih podataka (ako su vremenski ograničeni)
  • razdoblje valjanosti ponude
  • rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustajanje (opis prava na odustajanje u skladu s člankom 43.č Zakona o zaštiti potrošača; u slučajevima kada potrošač u skladu s člankom 43.č Zakona o zaštiti potrošača nema pravo odustati, izričito ga se o tome obavještava)
  • pojašnjenja u pogledu odgovornosti prodavatelja za materijalne nedostatke
  • podatke o eventualnom obveznom ili dobrovoljnom jamstvu i postprodajnim uslugama
  • objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o osobi za kontakt ili korisničkoj službi.

Postupak registracije

Na Malizakladi.hr korisnik može izvršiti narudžbu u internetskoj trgovini kao gost ili kao prijavljeni (registrirani) korisnik. Postupak registracije jednostavan je i brz. Prijavom na internetsku stranicu kupac stvara svoj račun putem kojeg može uređivati svoje podatke, adrese za dostavu, pregledavati statushrarudžbi i pratiti ih.

Svaki registrirani korisnik ima svoje korisničko ime i lozinku s kojima se predstavlja. Lozinka je tajna i poznata je samo korisniku. Korisničko ime sastoji se od adrese e-pošte koju je korisnik unio. Korisnik dobiva poruku e-pošte s potvrdom za konačnu prijavu odnosno registraciju. Korisnik je dužan osigurati da će u njegovo ime i s njegovom lozinkom djelovati samo on ili osoba koja je ovlaštena djelovati u njegovo ime. Registracijom na internetsku stranicu korisnik ima i bolji pregled nad svojim kupovinama.

Cijene i troškovi dostave

Sve cijene na internetskoj stranici izražene su u eurima i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), osim ako je na internetskoj stranici izričito navedeno drukčije. Sve su cijene u internetskoj trgovini cijene proizvoda i ne uključuju troškove poštarine ili dostave, koje se dodatno naplaćuju.

O iznosu troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom iznosa tih troškova. Troškovi dostave iskazani su i na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ih plaća zajedno s iznosom narudžbe. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe.

Trošak dostave izračunava se automatski prilikom narudžbe robe i prikazat će se na kraju narudžbe, prije nego što kupac preda narudžbu s obvezom plaćanja. Trošak dostave ovisi o veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave i troškove pakiranja i pripreme. Trošak dostave može se promijeniti u skladu sa u tom trenutku važećim cjenikom dostavne službe, pri čemu se trošak dostave nakon trenutka kada se ugovor u skladu s Općim uvjetima smatra sklopljenim više ne može promijeniti.

Važeće su one cijene koje su vrijedile u vrijeme sklapanja kupoprodajnog ugovora. Cijene vrijede za internetsku kupnju i u slučaju te pod uvjetom plaćanja na jedan od načina navedenih u ovim Općim uvjetima.

U internetskoj trgovini cijene su navedene kao redovne cijene i akcijske cijene.

Redovne cijene vrijede za sve korisnike (prijavljene i neprijavljene) internetske stranice Mali zakladi i nemaju unaprijed određenu valjanost i podložne su promjenama u bilo kojem trenutku bez posebne prethodne obavijesti.

Akcijske cijene vrijede za sve korisnike (prijavljene i neprijavljene) internetske stranice Mali zakladi i imaju unaprijed određenu valjanost. Akcijske cijene mogu se odrediti za određene artikle, određenu vrstu artikla ili robnu marku. Akcijske cijene vrijede za količine uobičajene za kućanstva. Akcijske cijene posebno su označene i vrijede za vrijeme trajanja akcije u internetskoj trgovini Mali zakladi.

Na sredstva uplaćena po poklon bonovima ne obračunava se kamata. Poklon bonove i bonuse za popust nije moguće zamijeniti za gotovinu. Popusti i kuponi u pravilu se međusobno ne zbrajaju, osim ako je izričito navedeno drukčije.

Poklon bonovi

Poklon bon identifikacijski je papir koji prodavatelj Vivano d.o.o. izdaje protiv plaćanja u fizičkom obliku. Poklon bonovi Mali zakladi dostupni su u sljedećim vrijednostima: 10 EUR, 20 EUR, 50 EUR i 100 EUR. Poklon bonovi Mali zakladi u drugim vrijednostima ne postoje i ne mogu se kupiti ili unovčiti.

Svaki poklon bon označen je svojim kôdom (jedinstveni serijski broj), a prodavatelj Vivano d.o.o. dužan ga je prihvatiti kao oblik plaćanja za kupnju preko internetske trgovine Mali zakladi te u poslovnici Mali zakladi u Prodajnoj galeriji Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana. Za kupnju poklon bona vrijede iste odredbe općih pravila poslovanja kao i za kupnju drugih artikala. Valjanost poklon bona iznosi 2 godine od izdavanja bona, osim ako je na bonu navedeno drukčije.

Poklon bonovi Mali zakladi mogu se kupiti na prodajnom mjestu Mali zakladi i na www.malizakladi.hr (u potonjem slučaju kupac će poklon bon primiti poštom). Uplata za poklon bon može se izvršiti na prodajnom mjestu Mali zakladi gotovinom ili platnim/kreditnim karticama ili pak u okviru internetske kupnje u skladu ponudom načina plaćanja.

Poklon bonovi Mali zakladi mogu se kupiti na prodajnom mjestu Mali zakladi i na www.malizakladi.hr (u potonjem slučaju kupac će poklon bon primiti poštom). Uplata za poklon bon može se izvršiti na prodajnom mjestu Mali zakladi gotovinom ili platnim/kreditnim karticama ili pak u okviru internetske kupnje u skladu ponudom načina plaćanja.

Obveza poduzeća Vivano d.o.o. na temelju poklon bona prestaje kad ga to poduzeće prihvati kao plaćanje za robu, istekom valjanosti poklon bona ili ako poklon bon postane nevaljan zbog razloga utvrđenih u ovim općim uvjetima.

Imatelj poklon bona može ga bez ograničenja prenijeti na treću osobu. Prijenos se vrši predajom poklon bona. Prijenosom prava na temelju poklon bona, novi imatelj stječe sva prava koja je imao prethodni imatelj.

Na poklon bonu nije dopušteno ništa pisati, brisati, precrtavati ili ispravljati. U suprotnom će se poklon bon smatrati nevaljanim. Vivano d.o.o. može odbiti ispuniti obveze na temelju poklon bona ako utvrdi da je poklon bon krivotvoren, dopisan ili oštećen, u mjeri u kojoj je sadržaj bona nerazumljiv ili nedostaje više od 49 % ukupne površine bona. Konkretno, crtični kôd na poklon bonu mora ostati netaknut, inače je poklon bon nevaljan i Vivano d.o.o. odbija ga unovčiti.

Unovčenje poklon bona u internetskoj trgovini www.malizakladi.si:

  • Kupac odabire robu koju želi kupiti i dodaje je u košaricu. Kad kupac završi s dodavanjem predmeta u košaricu, nastavlja klikom na gumb „Pregled košarice” ili „Završetak kupnje”.
  • U odjeljku „Poklon kartice” kupac u polje „Unesite kôd poklon kartice” upisuje kôd poklon bona odnosno kartice i potvrđuje ga klikom na gumb „Primijeni”. Ako kupac želi unovčiti više poklon bonova, postupak se jednostavno ponavlja.
  • Kada kupac unese kôdove iz prethodne alineje, vrijednost poklon bonova automatski se oduzima od cijene narudžbe. Ostaje iznos koji treba podmiriti.
  • Klikom na „Završetak kupnje” kupac unosi i osobne podatke i odabire način dostave, navodi adresu za dostavu i odabire način plaćanja. Zatim kupac predaje internetsku narudžbu.

Unutar jedne internetske narudžbe dobavljač omogućuje kupcu da istodobno iskoristi nekoliko poklon bonova. Ako je narudžba ili dio narudžbe otkazan i stoga poklon bonovi nisu unovčeni, dobavljač će te bonove zamijeniti novim poklon bonovima. Sve što kupac mora učiniti jest dobavljaču dostaviti kôdove svojih poklon bonova koji zbog otkazivanja narudžbe zapravo nisu unovčeni i treba ih zamijeniti.

Unovčenje poklon bona na prodajnom mjestu Mali zakladi:

Imatelj poklon bona na prodajnom mjestu predočuje bon kao oblik plaćanja prilikom kupnje robe. Poklon bon nije moguće zamijeniti za gotovinu. Bon se može unovčiti isključivo u cijelom iznosu. U slučaju da je vrijednost kupnje veća od vrijednosti poklon bona, imatelj poklon bona mora platiti razliku.

Kôdovi za popust

Kôd za popust ili promotivni kôd donosi razne pogodnosti prilikom kupnje putem internetske trgovine Mali zakladi. Aktivni kôd kupac može pronaći na naslovnoj stranici reklamne poruke, u poruci e-pošte internetske trgovine Mali zakladi Mali zakladi ili u drugim medijima. Kôd donosi brojne pogodnosti, od različitih poklona do popusta. Kôd za popust uvijek je vremenski ograničen pa se mora iskoristiti u ograničenom utvrđenom roku jer je u suprotnom nevažeći. U slučaju da kupac iskoristi kôd za popust ili kasnije svojevoljno otkaže narudžbu s iskorištenim kôdom, više nema pravo na novu pogodnost na temelju tog kôda.

Kôdovi za popust ne zbrajaju se i ne vrijede za proizvode na akciji, osim ako je izričito navedeno drukčije.

Na dobavljačevoj početnoj internetskoj stranici često se daju različite akcijske ponude za koje u pravilu vrijedi da se u slučaju popusta većeg od 5% to ne odnosi na proizvode iz kategorija Namještaj, Kolica, Dječja autosjedalice i Dodatna oprema za kolica te ne vrijedi za sve poklon bonove. Sve što je isključeno iz akcijske ponude, dobavljač će na odgovarajući način i vidljivo označiti uz svaku ponudu.

Uporaba kôda za popust:

  • Kupac odabire artikle koje želi kupiti i dodaje ih u košaricu. Vrijednost narudžbe mora biti najmanje 1 EUR veća od vrijednosti kôda za popust. Kada kupac završi s dodavanjem artikala u košaricu, u odjeljku „Promotivni kôd” kupac u polje „Unesite kôd kupona” upisuje kôd za popust i potvrđuje unos klikom na gumb „Primijeni”.
  • Kada kupac upiše kôd za popust, vrijednost poklon bona automatski se oduzima od cijene narudžbe. Ostaje iznos koji treba podmiriti.
  • Kôd za popust može biti i jednokratni kôd, što znači da se može upotrijebiti samo jednom.
  • U načelu nije moguće kombinirati različite oblike pogodnosti unutar iste narudžbe.
  • Klikom na „Završetak kupnje” kupac unosi osobne podatke i odabire način dostave, navodi adresu za dostavu i odabire način plaćanja.

Načini plaćanja

Dobavljač kupcu omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem* gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja. Za plaćanje pouzećem kupcu se zaračunava dodatni trošak u iznosu od 2,0 EUR – tzv. „trošak plaćanja” zbog usluge „otkupa” i/ili provizije koju dobavljaču naplaćuje Pošta Slovenije, GLS ili druga dostavna služba. Dodatni trošak plaćanja pouzećem nije uključen u cijenu proizvoda i dodatno se zaračunava. O navedenom trošku kupac je obaviješten već u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom ovog troška. Trošak plaćanja pouzećem zaračunan je i iskazan na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ga plaća zajedno s iznosom narudžbe.
  • Plaćanje na temelju ponude/predračuna** na poslovni račun dobavljača Vivano d.o.o. Cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana, otvoren u banci ADDIKO BANK d.d., IBAN: SI56 3300 0001 0010 391 SWIFT/BIC: HAABSI22. Kupac prima predračun putem e-pošte, a rok je za plaćanje predračuna pet (5) radnih dana od primitka predračuna. Pravodobno plaćanje predračuna bitna je sastavnica ugovora. Ako do isteka roka za plaćanje predračun nije plaćen, smatra se da je ugovor raskinut po samom zakonu, a dobavljač u tom slučaju više ne jamči rezervacije za naručene proizvode te je oslobođen svih obveza s naslova te konkretne narudžbe.
  • Plaćanje platnim karticama vrši se preko platnog sustava Braintree koji je u vlasništvu poduzeća PayPal. Podaci o karticama ne evidentiraju se na poslužitelju poduzeća te je tako kupčeva sigurnost zajamčena. Braintree osigurava maksimalnu sigurnost transakcije. Autorizacije kreditnih kartica vrše se u stvarnom vremenu trenutačnom provjerom podataka kod banaka. Plaćanje je moguće obaviti sljedećim karticama: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB i Maestro (ako to omogućuje platiteljeva Maestro kartica).
  • Plaćanje PayPalom ili plaćanje kreditnim karticama preko internetskog sustava PayPala , koji omogućuje sigurno plaćanje kreditnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro i American Express). Kupac za upotrebu kreditnih kartica ne treba kreirati svoj PayPal korisnički račun. Platni sustav PayPal smatra se jednim od najsigurnijih platnih sustava na svijetu.
  • Plaćanje gotovinom ili platnim karticama prilikom preuzimanja u dobavljačevoj trgovini Mali zakladi u trgovačkom centru Prodajna galerija Diamant BTC na adresi Letališka cesta 5, Ljubljana. Kupac narudžbu predaje putem interneta te je prilikom preuzimanja plaća gotovinom, BA/Maestro platnom karticom, debitnom Maestro ili debitnom Visa electron karticom ili pak Mastercard, Diners ili Visa kreditnom karticom. Kada je naručena roba spremna za preuzimanje u trgovini, kupac dobiva obavijest e-poštom/SMS-om. Kupac je dužan preuzeti robu u trgovini u roku od pet (5) radnih dana od primitka obavijesti e-poštom / SMS porukom. Rok za preuzimanje bitna je sastavnica ugovora. Ako do isteka navedenog roka kupac ne preuzme robu, smatra se je ugovor raskinut po samom zakonu, a dobavljač u tom slučaju više ne jamči rezervacije za naručene proizvode te je oslobođen svih obveza s naslova te konkretne narudžbe / tog konkretnog ugovora.

Ovisno o odabranom načinu plaćanja (npr. PayPal, obročno plaćanje Diners Club karticom itd.), kupac može imati dodatne troškove (dodatne provizije i drugi troškovi povezani s odabranim pružateljem usluga platnog prometa), i to u iznosu koji dobavljaču zaračunava izvršitelj odnosno pružatelj usluga platnog prometa kojeg je odabrao kupac. Ovaj trošak ovisi o odabranom izvršitelju odnosno pružatelju usluga platnog prometa, njegovim cjenicima ili tarifama i vrijednosti kupnje te nije uključen u cijenu proizvoda, već se dodatno zaračunava. Svaki dodatni trošak, koji ovisi o odabranom načinu plaćanja, izračunava se automatski prilikom narudžbe robe i prikazat će se na kraju narudžbe, prije nego što kupac preda narudžbu s obvezom plaćanja. Stoga je kupac o navedenom trošku obaviješten već u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom ovog troška, a on je naveden i na narudžbi i na računu za izdanu robu te ga kupac plaća zajedno s iznosom narudžbe.

U slučaju narudžbi s plaćanjem gotovinom na mjestu preuzimanja, pravne i druge osobe, samostalni poduzetnici pojedinci, pojedinci koji samostalno obavljaju djelatnost, upravna i druga državna tijela, tijela samoupravnih lokalnih zajednica i nositelji javnih ovlasti moraju uzeti u obzir da na taj način mogu izvršiti samo plaćanja u iznosima do 420 EUR (tj. najviše u iznosu utvrđenom zakonodavstvom koje je na snazi). U ostalim se slučajevima preporučuje plaćanje unaprijed (na temelju predračuna) ili plaćanje kreditnom ili platnom karticom.

*U slučaju pojedinačnih narudžbi, dobavljač iznimno i na temelju opravdanih razloga zadržava pravo zatražiti plaćanje na temelju predračuna, prijenosom na račun dobavljača na temelju ponude/predračuna (riječ je prvenstveno o prošlim slučajevima negativnih iskustava s određenim kupcem, kada konkretni kupac očito i kontinuirano zloupotrebljava prava iz Zakona o zaštiti potrošača, kada je kupac nakon odustajanja od ugovora dobavljaču vratio uništenu, oštećenu ili rabljenu robu, kada kupac ima dospjele neplaćene obveze u odnosu na dobavljača itd.)

**Narudžba ide u postupak obrade (uključujući otpremu) tek po primitku cjelokupnog plaćanja na temelju ponude/predračuna.

U slučaju plaćanja platnim ili kreditnim karticama vrijede i sljedeći uvjeti:

  • Platitelj (podaci u računu korisnika) mora biti ista osoba ili organizacija kao i vlasnik platne ili kreditne kartice.
  • U slučaju da se podaci platitelja na računu i osobe na platnoj ili kreditnoj kartici ne podudaraju, dobavljač zadržava pravo na odbijanje narudžbe.
  • Po potvrdi narudžbe nije moguće promijeniti sadržaj narudžbe odnosno konačnog iznosa narudžbe, osim iznimno uz odobrenje dobavljača.

Izdavanje računa

Vivano d.o.o. djeluje kao poduzeće koje nudi robu ili usluge putem interneta i u fizičkoj trgovini (adresa butik trgovine: Mali zakladi, Prodajna galerija Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana). Kupac iznos cjelokupne narudžbe plaća poduzeću Vivano d.o.o., a zajedno s robom ili uslugom dobiva i račun. Dobavljač posluje na državnom području Republike Slovenije, a proizvode šalje na državnom području Republike Slovenije i u inozemstvo, posebno na područje država članica EU-a. Paket sadržava i tiskani račun koji kupac dobiva i na svoju adresu e-pošte u postupku narudžbe, nakon potvrde narudžbe i sklapanja kupoprodajnog ugovora. Račun uključuje raščlambu cijene i svih troškova povezanih s kupnjom (moguća nadoplata za dostavu/poštarinu, trošak plaćanja povezan s načinom plaćanja) i obavijest kupcu o pravu na odustajanje od ugovora.

Dostava narudžbe

Dostava na području Republike Slovenije

Prilikom narudžbe proizvoda u internetskoj trgovini kupac može odabrati jednu od sljedećih mogućnosti dostave:

1. Dostava na kućnu adresu kupca, koju izvršava odnosno osigurava dobavljač preko ugovornih partnera / dostavnih službi. Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je Pošta Slovenije i GLS (General Logistics Systems), ali dobavljač zadržava pravo na odabir druge dostavne službe ako će time moći učinkovitije ispuniti narudžbu. Kupac ne može odabrati dostavnu službu jer dobavljač sam određuje preko koje će dostavne službe poslati paket. U slučaju dostave na kućnu adresu troškovi prijevoza, poštarine ili eventualni drugi troškovi u vezi s time (dalje u tekstu: troškovi dostave) nisu uključeni u cijenu proizvoda i zaračunavaju se dodatno. O iznosu troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom iznosa tih troškova. Troškovi dostave zaračunani su i iskazani na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ih plaća zajedno s iznosom narudžbe. Trošak dostave izračunava se automatski prilikom narudžbe robe i prikazat će se na kraju narudžbe, prije nego što kupac preda narudžbu s obvezom plaćanja. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe. Trošak dostave ovisi o veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave i troškove pakiranja i pripreme. Trošak dostave može se promijeniti u skladu sa u tom trenutku važećim cjenikom dostavne službe, pri čemu se trošak dostave nakon trenutka kada se ugovor u skladu s Općim uvjetima smatra sklopljenim više ne može promijeniti.

2. Osobno preuzimanje narudžbe na prodajnom mjestu Mali zakladi. Ako kupac narudžbu preuzima na prodajnom mjestu Mali zakladi (Prodajna galerija Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana), što može odabrati u postupku internetske narudžbe, preuzimanje narudžbe je besplatno. Kada je narudžba spremna za preuzimanje na prodajnom mjestu Mali zakladi (Prodajna galerija Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana), dobavljač o tome kupca obavješćuje elektroničkom poštom ili SMS porukom. Kupac je dužan preuzeti robu u trgovini u roku od pet (5) radnih dana od primitka obavijesti e-poštom / SMS porukom. Rok za preuzimanje bitna je sastavnica ugovora. Ako do isteka navedenog roka kupac ne preuzme robu, smatra se je ugovor raskinut po samom zakonu, a dobavljač u tom slučaju više ne jamči rezervacije za naručene proizvode te je oslobođen svih obveza s naslova te konkretne narudžbe / tog konkretnog ugovora. Ako je kupac možda već platio kupoprodajnu cijenu (predračun, kreditna kartica, Paypal itd.), prodavatelj će već primljene uplate kupcu na njegov račun vratiti odmah, a najkasnije u roku od pet (5) radnih dana od raskida ugovora.

Ako zbog različitih razloga kupac neće moći preuzeti narudžbu u roku od pet (5) radnih dana od primitka obavijesti e-poštom / SMS porukom ili će za preuzimanje trebati dulji rok (npr. odsutnost, bolest itd.), mora o tome obavijestiti izravno prodajno mjesto dobavljača prije isteka roka za preuzimanje te se dobavljačem na odgovarajući način dogovoriti o određivanju novog ili dodatnog roka za preuzimanje.

Kad je riječ o artiklima na zalihi kod dobavljača, rok isporuke unutar Slovenije u pravilu je 2-5 radnih dana od dana primitka uplate u slučaju plaćanja na temelju predračuna ili od dana plaćanja putem Paypala ili od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem ili plaćanja platnom karticom. 

Prilikom istodobnog naručivanja nekoliko proizvoda s različitim rokovima isporuke uzima se u obzir najdulje vrijeme isporuke, s obzirom na to da se svi naručeni artikli dostavljaju kupcu istodobno, osim ako kupac od dobavljača izričito zatraži drukčije. U slučaju da kupac (npr. zbog različitih rokova isporuke za različite artikle iz iste narudžbe ili zbog drugog razloga) želi primiti narudžbu u dvije ili više zasebnih pošiljki, za svaku zasebnu pošiljku zaračunava mu se trošak dostave, a ako odabere plaćanje pouzećem za svaku (zasebnu) pošiljku obračunava mu se i dodatni „trošak plaćanja” zbog usluge ili provizije koju dobavljaču naplaćuje dostavna služba (Pošta Slovenije, GLS itd.).

Dobavljač šalje pakete svaki radni dan iz središnjeg skladišta koje se nalazi na adresi Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode.

Dostava u inozemstvo

Dobavljač vrši dostavu u većinu europskih država, a posebno u države članice EU-a.

Kad je riječ o dostavi izvan područja Republike Slovenije, dostupna je samo dostava na kućnu adresu kupca,  a dobavljač tu dostavu obavlja preko ugovornih partnera. I u slučaju dostave u inozemstvo troškovi prijevoza, poštarine ili eventualni drugi troškovi u vezi s time (dalje u tekstu: troškovi dostave) nisu uključeni u cijenu proizvoda i zaračunavaju se dodatno.

O iznosu troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom iznosa tih troškova. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe. Troškovi dostave zaračunani su i iskazani na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ih plaća zajedno s iznosom narudžbe.  Trošak dostave izračunava se automatski prilikom narudžbe robe i ovisi o državi u koju se dostavlja, veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave i troškove pakiranja i pripreme. Trošak dostave može se promijeniti u skladu sa u tom trenutku važećim cjenikom dostavne službe, pri čemu se trošak dostave nakon trenutka kada se ugovor u skladu s Općim uvjetima smatra sklopljenim više ne može promijeniti.

Kad je riječ o artiklima na zalihi kod dobavljača, rok isporuke u inozemstvo u pravilu je 2-10 radnih dana od dana primitka uplate u slučaju plaćanja na temelju predračuna ili od dana plaćanja putem Paypala ili kreditne kartice ili od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem ili plaćanja platnom karticom. 

Kad je riječ o ostalim pitanjima dostave u inozemstvo koja nisu izričito drukčije uređena, smisleno vrijede i primjenjuju se odredbe iz dijela „Dostava na području Republike Slovenije”.

Zaliha i raspoloživost robe

Podaci o raspoloživosti (zalihama) proizvoda prikazani su u opisu svakog artikla i pod nazivom artikla u košarici.

Naručeni proizvodi dostavljaju se u roku navedenom u potvrdi narudžbe. 

Ako dobavljač u postupku pregleda već predane narudžbe, a i prije potvrde narudžbe (tj. prije nego što se u skladu s Općim uvjetima kupoprodajni ugovor smatra sklopljenim), utvrdi se da se stanje zaliha i/ili stvarni rok isporuke zbog bilo kojeg razloga razlikuje od roka isporuke navedenog u internetskoj trgovini uz opis artikla (posebno ako je rok isporuke dulji), o tome odmah obavješćuje kupca na njegovu adresu e-pošte i poziva ga da se u roku od 3 dana izjasni je li stvarni (dulji) rok isporuke za njega prihvatljiv ili nije. Ako kupac dobavljaču u prethodno navedenom roku potvrdi stvarni (tj. dulji) rok isporuke, prodavatelj potvrđuje narudžbu kupca, ali s novim rokom isporuke navedenim u potvrdi narudžbe. Ako stvarni rok isporuke nije prihvatljiv za kupca, kupac može sam otkazati narudžbu ili dobavljač može odbiti narudžbu, o čemu obavješćuje kupca elektroničkom poštom. Ako kupac u roku od 3 dana ne odgovori na poziv dobavljača da se izjasni je li stvarni (dulji) rok isporuke za njega prihvatljiv, prodavatelj može odbiti narudžbu i o tome obavješćuje kupca elektroničkom poštom. 

U slučaju povećanog opsega narudžbi tijekom sezonskih sniženja i posebnih akcija objavljenih na internetskoj stranici odnosno u internetskoj trgovini Mali zakladi, rok isporuke može se produljiti do 7 radnih dana, o čemu dobavljač kupca obavješćuje prije predaje narudžbe. U tom slučaju kupac, ako mu dulji rok isporuke nije prihvatljiv, ima mogućnost odustati od narudžbe (tj. uopće ne predaje narudžbu).

Dobavljač ne odgovara za eventualno produljenje roka isporuke ili za nemogućnost isporuke zbog razloga na strani trećih osoba, zbog razloga koji su izvan kontrole dobavljača, u slučaju više sile, štrajka kod dobavljača, prijevoznika, dostavljača ili drugog relevantnog tijela, zbog fizičkih i drugih nezgoda koje sprječavaju ili ometaju isporuku i isporuku naručenih artikala.

Opis tehničkog postupka za sklapanje ugovora

Postupak predaje narudžbe

Naručivanje se odvija putem interneta 24 sata dnevno, svakog dana u godini. Potrošač odabire i naručuje proizvode koji su mu dostupni u internetskoj trgovini, razvrstani u kategorije. Naručivanje u internetskoj trgovini sigurno je i jednostavno. Naručivanje se odvija na slovenskom jeziku.

Kupnju u internetskoj trgovini Mali zakladi kupac može obaviti u nekoliko jednostavnih koraka: odabere proizvod ili proizvode i doda ih u košaricu, pregleda košaricu, upiše svoje podatke za račun i dostavu, odabere način dostave i plaćanja te potvrdi narudžbu. Potom dobavljač odabranu robu dostavlja na odabranu adresu u najkraćem mogućem roku.

Kupac u internetskoj trgovini kupuje tako da prema svojoj želji dodaje (ili oduzima) proizvode u svoju „košaricu”. Pomicanjem miša na gumb „Košarica”, kupcu se prikazuje popis proizvoda koji su dodani u košaricu. Klikom na gumb Košarica kupac može pregledati proizvode u košarici i ukupan iznos narudžbe (bez cijene dostave i eventualnih ostalih troškova povezanih s načinom plaćanja).

U odjeljku „Promotivni kôd” kupac može u polje „Unesite kôd kupona” unijeti kôd za popust ili u odjeljku „Poklon kartica” u polje „Unesite kôd poklon kartice” unosi kôd poklon kartice ili bona i klikne PRIMIJENI.

Prije završetka narudžbe klikom na gumb „Završetak kupnje” i prijelaza na sljedeći korak, kupac može izvršiti konačni pregled i prema potrebi unijeti bilo kakve promjene narudžbe ili ispraviti pogreške u unosu, i to vraćanjem na pojedinosti odnosno sadržaj svoje košarice. 

Klikom na „Završetak kupnje” kupac prelazi na sljedeći korak narudžbe. Prvo unosi podatke o platitelju (ime, prezime, naziv poduzeća, ako želi račun za poduzeće, odabire zemlju i upisuje ulicu, poštanski broj, grad, telefon i adresu e-pošte). Zatim bira želi li dostavu na drugu adresu. Ako to ne želi, proizvodi će biti dostavljeni na adresu navedenu na računu. Kupac može unijeti svoje napomene u polje za napomene o narudžbi. Zatim kupac bira način dostave i način plaćanja.

Prije nego što kupac može predati narudžbu, izričito ga se upozorava da je narudžba povezana s obvezom plaćanja i mora potvrditi da je upoznat s općim uvjetima poslovanja i da je s njima suglasan.  

Tada kupac završava kupnju klikom na gumb „PREDAJ NARUDŽBU”

Tijekom cijelog postupka predaje narudžbe, sve do koraka „PREDAJ NARUDŽBU”, kupcu je omogućen pregled narudžbe, prepoznavanje i ispravljanje eventualnih pogrešaka.

U slučaju da kupac želi naručiti proizvode putem telefona, može nazvati dobavljača na telefonski broj 00386 51 660 626, od ponedjeljka do petka od 9:00 do 16:00 sati. Pri telefonskoj narudžbi dobavljač će trebati iste podatke kao i prilikom internetske narudžbe. Pri telefonskoj narudžbi kupac može odabrati plaćanje isključivo pouzećem ili na temelju predračuna. Naručivanje preko e-pošte nije moguće.

Statusi kupnje

Uspješno predana narudžba – „Potvrda o predanoj narudžbi”

Nakon predaje narudžbe kupac elektroničkom poštom prima obavijest da je narudžba uspješno predana – prihvaćena u informacijski sustav dobavljača „Potvrda o predanoj narudžbi...”, čime dobavljač kupcu samo potvrđuje primitak narudžbe. Obično kupac prima elektroničku obavijest u roku od 5 minuta nakon predaje narudžbe, ali to vrijeme može biti i nešto dulje zbog različitih postavki klijenata e-pošte. Takva narudžba ima pravni status „prednarudžbe” i ne obvezuje dobavljača da pruži naručene proizvode sve dok dobavljač ne potvrdi narudžbu. Podaci o statusu i sadržaju narudžbe kupcu su u svakom trenutku dostupni na internetskoj stranici Malizakladi.hr.

O eventualnoj izmjeni narudžbe ili eventualnom otkazivanju narudžbe kupac mora najkasnije do trenutka kada mu dobavljač potvrdi narudžbu („potvrda narudžbe”), o toj izmjeni/otkazu obavijestiti dobavljača. Obavijest iz prethodne rečenice kupac šalje na adresu e-pošte info@malizakladi.si, pri čemu mora navesti i broj kupovine/narudžbe naveden u elektroničkoj obavijesti „Potvrda o predanoj narudžbi...”, a dobavljača može i nazvati na telefonski broj za općenite upite 00386 51 660 626.

Potvrda narudžbe i sklapanje kupoprodajnog ugovora – „Potvrda narudžbe”

Ako kupac ne otkaže narudžbu u skladu s prethodnim odlomkom, dobavljač pregledava zaprimljenu narudžbu i provjerava ispravnost podataka u narudžbi (izuzeće bilo kakvih očiglednih pogrešaka, eventualne neovlaštene promjene podataka u informacijskom sustavu dobavljača, eventualne nepravilnosti u informacijskom sustavu, upadi u sustav itd.) i dodatno provjerava zalihe odnosno raspoloživost naručenih artikala. Ako nakon pregleda narudžbe dobavljač utvrdi da je s narudžbom sve u redu, kupcu će elektroničkom poštom poslati „Potvrdu narudžbe”. Time se kupoprodajni ugovor smatra sklopljenim. Od tog trenutka nadalje sve su cijene i ostali uvjeti fiksni i vrijede i za dobavljača i za kupca.

Primljene narudžbe obrađuju se tijekom radnog vremena dobavljača, od ponedjeljka do petka od 9:00 do 16:00 sati, redoslijedom predanih narudžbi ili prema planiranim terminima za preuzimanje proizvoda. Dobavljač može nazvati kupca na njegov telefonski broj za kontakt ili mu poslati poruku na kontaktnu adresu e-pošte kako bi se osigurala točnost isporuke odnosno kako bi se provjerili podaci navedeni u narudžbi. U slučaju narudžbi koje odstupaju od prosječnih narudžbi ili komercijalno uobičajenih količina kod dobavljača, dobavljač zadržava pravo kontaktirati kupca i zatražiti drugi način plaćanja iz skupa predviđenih sredstava plaćanja ili zatražiti odgovarajuće sredstvo osiguranja plaćanja (npr. plaćanjem na temelju predračuna).

Izmjena i odbijanje narudžbe

Ako dobavljač u postupku pregleda već predane narudžbe, a i prije potvrde narudžbe (tj. prije nego što se u skladu s Općim uvjetima kupoprodajni ugovor smatra sklopljenim), utvrdi se da se stanje zaliha i/ili stvarni rok isporuke zbog bilo kojeg razloga razlikuje od roka isporuke objavljenog u internetskoj trgovini , kao i ako dobavljač tijekom pregleda narudžbe uoči očitu pogrešku u navođenju cijene ili drugih bitnih sastavnica narudžbe (posebno zbog pogreške u informacijskom sustavu, neovlaštenog upada u informacijski sustav, nenamjerne ljudske pogreške itd.) o tome odmah obavješćuje kupca na njegovu adresu e-pošte. U tom će slučaju dobavljač kupcu objasniti utvrđeno činjenično stanje, obavijestiti ga o stvarnim ili točnim podacima (točna cijena, točan rok isporuke itd.), predložiti mu odgovarajuću promjenu narudžbe i ujedno ga zamoliti da u roku od 3 dana izjavi je li mu predložena izmjena narudžbe i dalje prihvatljiva ili nije. Ako kupac dobavljaču u navedenom roku potvrdi izmjene u narudžbi ili izjavi da pristaje na predloženu izmjenu narudžbe, prodavatelj će kupcu poslati „Potvrdu narudžbe”, pri čemu će vrijediti uvjeti iz sporazumno dogovorene izmjene narudžbe. Time će kupoprodajni ugovor biti sklopljen. Međutim, ako prethodno opisana izmjena narudžbe nije prihvatljiva za kupca, kupac može sam otkazati narudžbu ili dobavljač može odbiti narudžbu, o čemu je kupca dužan obavijestiti elektroničkom poštom. Ako kupac u roku od 3 dana ne odgovori na poziv dobavljača da se izjasni je li predložena izmjena narudžbe za njega prihvatljiva, prodavatelj može odbiti narudžbu i o tome obavješćuje kupca elektroničkom poštom.

Dobavljač zadržava pravo odbiti narudžbu ako kupac ima nepodmirene dospjele obveze prema dobavljaču iz prethodnih narudžbi, ako je kupac u sporu s dobavljačem u vezi s kupnjom putem internetske trgovine ili ako kupac zloupotrebljava pravo na odustajanje od ugovora.  Dobavljač isto tako zadržava pravo odbiti narudžbu ako banka ne potvrdi autorizaciju za izvršenje plaćanja i stoga plaćanje nije moguće ili ako dobavljač dobije obavijest od banke ili državnog tijela o zlouporabi upotrijebljene bankovne kartice ili o bilo kojoj drugoj zlouporabi koja je razlog za otkazivanje narudžbe.

U slučaju odbijanja narudžbe, kupac dobiva obavijest „Narudžba odbijena”.

Kupoprodajni ugovor

Kupoprodajni ugovor između dobavljača i kupca sklapa se svaki put kad dobavljač kupcu potvrdi narudžbu (kupac dobiva elektroničku poruku: „Potvrda narudžbe”). Od tog trenutka sve su cijene i ostali uvjeti fiksni i vrijede i za dobavljača i za kupca.

Kupoprodajni ugovor o kupnji proizvoda odnosno predana narudžba s potvrdom narudžbe pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju dobavljača i kupcu je dostupna u bilo kojem trenutku u njegovom korisničkom profilu. Kupac (neprijavljeni korisnik) može dobiti kopiju narudžbe na temelju zahtjeva u kojem navodi podatke koji se odnose na izvršenu narudžbu i koji šalje na adresu e-pošte info@malizakladi.si; dobavljač šalje kopiju ugovora na adresu e-pošte koja je vrijedila u trenutku kupnje ili poštom na adresu kupca navedenu u trenutku kupnje. Ugovor se čuva onoliko vremena koliko je potrebno za čuvanje dokumenata te vrste u skladu sa zakonodavstvom ili računovodstvenim standardima. Ugovori na internetskoj stranici www.malizakladi.si sklapaju se samo na slovenskom jeziku.

Narudžba predana za dostavu i narudžba spremna za preuzimanje

Nakon potvrde narudžbe i kada je naručena roba predana za dostavu / spremna za isporuku, kupac e-poštom dobiva obavijest „Narudžba je otpremljena...”, ili „Narudžba je spremna za osobno preuzimanje...”. (ovisno o odabranom načinu dostave).

Nakon što je narudžba predana dostavnoj službi, kupac može pratiti paket na poveznici koja mu je poslana e-poštom.

Kada je narudžba spremna za osobno preuzimanje, narudžba čeka u trgovini 5 radnih dana. Kupac je dužan preuzeti robu u trgovini u roku od pet (5) radnih dana od primitka obavijesti e-poštom / SMS porukom. Rok za preuzimanje bitna je sastavnica ugovora. Ako do isteka navedenog roka kupac ne preuzme robu, smatra se je ugovor raskinut po samom zakonu, a dobavljač u tom slučaju više ne jamči rezervacije za naručene proizvode te je oslobođen svih obveza s naslova te konkretne narudžbe / tog konkretnog ugovora. Ako je kupac možda već platio kupoprodajnu cijenu (predračun, kreditna kartica itd.), prodavatelj će već primljene uplate kupcu na njegov račun vratiti odmah, a najkasnije u roku od pet (5) radnih dana od raskida ugovora.

Kupac za svoju kupnju u internetskoj trgovini dobiva račun u tiskanom obliku, koji je priložen paketu ili ga u slučaju preuzimanja u poslovnici izdaje trgovina Mali zakladi.

Sigurnost kupnje

Dobavljač upotrebljava odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka te plaćanja. Dobavljač u te svrhe upotrebljava certifikat SSL koji je izdala za to ovlaštena organizacija. Autorizacije kreditnih kartica vrše se u stvarnom vremenu trenutačnom provjerom podataka kod banaka. Podaci o karticama ne pohranjuju se na poslužitelju dobavljača.

Postupanje s oštećenim pošiljkama

Ako kupac prilikom preuzimanja pošiljke od dostavne službe primijeti da je pošiljka (ili artikl u njoj) fizički oštećena, da nedostaje sadržaj pošiljke ili da su na pošiljci vidljivi znakovi otvaranja, mora odmah nakon saznanja za štetu, znak otvaranja ili nedostajućih artikala, tj. već prilikom samog preuzimanja, a najkasnije u roku od 3 dana od dostave, o tome obavijestiti dobavljača i dostavnu službu koja je izvršila dostavu, a na zahtjev dostavne službe ili dobavljača ispuniti i sve eventualno potrebne obrasce i podnijeti zatražene dokaze potrebne za rješavanje reklamacije ili pritužbe dostavne službe. Kupac mora dobavljaču, na zahtjev dostavne službe, ali i dostavnoj službi, a radi osiguranja i dostavljanja dokaza, zajedno s obavijesti iz prve rečenice dostaviti fotografije pošiljke, naljepnice na pošiljci koja označuje uslugu dostave (podatak o broju pošiljke, izvršitelju dostave itd.), oštećene (unutarnje i/ili vanjske) ambalaže, oštećenog artikla te kratak opis oštećenja. Ako kupac već u trenutku same dostave (tj. odmah prilikom preuzimanja) otkrije oštećenje pošiljke ili vidljive znakove otvaranja pošiljke, može odbiti preuzimanje takve pošiljke (ako je to moguće, treba i fotografirati pošiljku) i o tome odmah obavijestiti dobavljača na adresu e-pošte info@malizakladi.si ili telefonom na broj 00386 51 660 626.

Pravo kupca na odustajanje od ugovora

U slučaju ugovora sklopljenih na daljinu kupac odnosno potrošač ima pravo obavijestiti dobavljača u roku od 14 dana da odustaje od ugovora bez potrebe da navede razlog za svoju odluku. Obavijest će se smatrati pravodobnom ako je pošiljka predana do isteka prethodno navedenog roka od 14 dana. Jedini trošak koji kupac snosi  u vezi s odustajanjem od ugovora izravni je trošak povrata robe. Kupac ne može zahtijevati naknadu dodatnih troškova koji su nastali jer se izričito odlučio za drugu vrstu pošiljke od one cjenovno najpovoljnije standardne pošiljke koju nudi dobavljač.

Obrazac za odustajanje od ugovora dostupan je OVDJE.

Kupac ispunjava Obrazac za odustajanje od ugovora (ili sam napiše izjavu sa svim podacima koji se traže u obrascu) i šalje ga dobavljaču elektroničkom poštom na adresu reklamacije@malizakladi.si, preporučenom poštom na adresu Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode ili ga može osobno donijeti u trgovinu dobavljača Mali zakladi, Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana.. Dobavljač kupcu odmah potvrđuje primitak obavijesti o odustajanju od ugovora na trajnom mediju.

Trenutak otkad počinje teći rok za odustajanje od ugovora

Rok za odustajanje od ugovora o isporuci robe počinje teći od dana kada kupac ili treća strana, koja nije prijevoznik i koju je imenovao kupac, dođe u stvarni posjed robe. Ako je predmet ugovora nekoliko komada robe ili ako se isporuka sastoji od više pošiljki ili komada, rok za odustajanje od ugovora počinje teći kad kupac ili treća strana, koja nije prijevoznik i koju je imenovao kupac, dođe u stvarni posjed zadnjeg komada robe ili zadnje pošiljke.

Povrat robe

Ako je kupac već primio robu i odustane od ugovora, vratit će je ili predati dobavljaču ili osobi koju je dobavljač ovlastio za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana kada je dobavljaču poslao obavijest o odustajanju od ugovora, osim ako dobavljač kupcu ponudi da sam preuzme vraćenu robu. Smatra se da je kupac pravodobno vratio robu ako ju je poslao prije isteka roka za povrat od 14 dana.

Kupac može vratiti robu dobavljaču:

  • poštom ili preko druge dostavne službe na adresu Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode
  • osobno predajom proizvoda u trgovini Mali zakladi, Prodajna galerija Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana.

Izravne troškove povrata robe snosi potrošač.

Povrat kupoprodajne cijene

Ako kupac odustane od ugovora, dobavljač mu vraća sve primljene uplate bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Dobavljač vraća kupcu primljene uplate istim sredstvima plaćanja koja je koristio kupac, osim ako je kupac izričito zatražio upotrebu drugog sredstva plaćanja i ako kupac zbog toga ne snosi nikakve troškove. 

Dobavljač može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili sve dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu.

Ograničenja i zahtjevi u pogledu ostvarivanja prava na odustajanje od ugovora

Kupac odgovara za smanjenje vrijednosti robe, ako je ono rezultat radnje koja nije nužno neophodna za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.   

Kupac mora dobavljaču vratiti robu neoštećenu, neupotrebljavanu (može se upotrebljavati samo u opsegu navedenom u prethodnoj rečenici) i u istoj količini. Kupac može pregledati i ispitati primljeni proizvod samo u mjeri koja je nužno potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja (priroda, svojstva, funkcioniranje proizvoda) i kao što je uobičajeno u trgovinama. Svako ispitivanje koje odstupa od prethodno navedenoga smatra se uporabom proizvoda, što znači da kupac time gubi pravo na odustajanje od ugovora. Ako je predmet povrata proizvod kupljen u setu, svi dijelovi seta moraju se vratiti. Nije dozvoljeno vraćanje pojedinih dijelova seta. Kupac je dužan uz robu priložiti sve popratne dokumente koje je primio zajedno s robom (npr. upute za uporabu, potvrde, jamstveni listovi itd.). Do predaje robe dobavljaču ili osobi koju je ovlastio dobavljač, kupac sam snosi teret rizika od gubitka, oštećenja ili uništenja proizvoda koji želi vratiti, osim ako se to nije dogodilo njegovom krivnjom.

Kako bi se olakšala i ubrzala provedba svih potrebnih aktivnosti u vezi s odustajanjem od ugovora i njegove posljedice, poželjno je da kupac uz robu priloži presliku računa i presliku obavijesti (ili ispunjenog obrasca) o odustajanju od ugovora. Isto je tako poželjno da se proizvodi vrate u izvornoj ambalaži.  

Odstupanje od ugovora i mogućnost povrata, osim ostalih slučajeva koji su izričito navedeni u Zakonu o zaštiti potrošača, ne odnose se na:

  • robu koja je lako kvarljiva ili čiji rok uporabe brzo ističe,
  • softver, audio i video medije, ako je kupac otvorio sigurnosni pečat,
  • zapečaćenu robu koja ne ispunjava uvjete za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je kupac otvorio pečat nakon dostave
  • prehrambene proizvode koji ne ispunjavaju uvjete za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga (npr. ako je kupac proizvod otvorio nakon dostave)
  • proizvode izrađene po mjeri (personalizirani proizvodi itd.) ili robu koja je izrađena prema točnim uputama kupca i prilagođena njegovim osobnim potrebama
  • robu koja je po svojoj prirodi neraskidivo povezana s drugim predmetima.

Materijalni nedostatak

Definicija materijalnog nedostatka

Dobavljač je odgovoran za materijalne nedostatke na proizvodu. Riječ je o materijalnom nedostatku:

  1. ako proizvod nema svojstva potrebna za njegovu uobičajenu uporabu ili za stavljanje u promet,
  2. ako proizvod nema svojstva potrebna za specifičnu uporabu za koju ga kupac kupuje, a koja je prodavaču bile poznata ili mu je trebala biti poznate,
  3. ako proizvod nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane,
  4. ako je dobavljač isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe.

Provjera prikladnosti proizvoda

Prikladnost proizvoda za uobičajenu uporabu provjerava se u odnosu na uobičajenu robu iste vrste, uzimajući u obzir izjave dobavljača o značajkama proizvoda koje je dobavljač ili proizvođač dao oglašavanjem, predstavljanjem proizvoda ili navodima na proizvodu.

Ostvarivanje prava na temelju materijalnog nedostatka

Kupac može ostvariti svoja prava na temelju materijalnog nedostatka ako obavijesti prodavatelja o nedostatku u roku od dva (2) mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Kupac mora detaljno opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i dopustiti prodavatelju da pregleda predmet. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koji se pojave nakon isteka dvije (2) godine od isporuke predmeta. Smatrat će se da je nedostatak na predmetu postojao u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest (6) mjeseci od isporuke.

Kupac koji je propisno obavijestio prodavatelja o nedostatku ima pravo zatražiti od prodavatelja da učini jedno od sljedećeg: 1. da ispravi nedostatak na robi, 2. da mu vrati dio plaćenog iznosa proporcionalno nedostatku, 3. da zamijeni neispravnu robu novom robom u besprijekornom stanju ili 4. da mu vrati plaćeni iznos. U svakom slučaju, kupac ima i pravo od prodavatelja zatražiti naknadu štete, a posebno naknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda nastalih zbog ispunjavanja obveza iz prethodne rečenice.

Ako postojanje nedostatka na robi ili proizvodu nije sporno, prodavatelj mora udovoljiti zahtjevu kupca što je prije moguće, a najkasnije u roku od osam (8) dana. Ako je postojanje nedostatka na robi ili proizvodu sporno, prodavatelj mora kupcu na njegov zahtjev odgovoriti u pisanom obliku najkasnije u roku od osam dana od primitka zahtjeva kupca.

Odgovornost prodavatelja ili dobavljača za materijalne nedostatke ne postoji u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca (ili trećih strana), posebno ako se pojave uslijed nepravilne uporabe, mehaničkih oštećenja ili neovlaštenih intervencija (npr. popravci, preinake, otvaranje kućišta, rastavljanje robe ili proizvoda…).

Obrazac za ostvarivanje prava potrošača u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu možete pronaći OVDJE.

Kupac ispunjava Obrazac za ostvarivanje prava potrošača u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu (ili sam sastavlja izjavu sa svim podacima koji se traže u obrascu) i zajedno s proizvodom šalje ga dobavljaču odnosno prodavatelju preporučenom poštom (ili dostavnom službom) na adresu prodavatelja odnosno dobavljača Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode ili ga može osobno donijeti u trgovinu dobavljača Mali zakladi, Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana. U slučaju da kupac osobno obavijesti prodavatelja o nedostatku, prodavatelj mu o tome mora izdati potvrdu.

Pravo na utvrđivanje materijalnog nedostatka na artiklu i odgovornost dobavljača za materijalne nedostatke detaljnije su uređeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Zakonika o obveznim odnosima.

Jamstvo

Kada roba ili proizvod tijekom jamstvenog razdoblja ne rade besprijekorno ili nemaju svojstva navedena na jamstvenom listu ili reklamnoj poruci, kupac može podnijeti zahtjev za ostvarivanje prava iz jamstva.

Kupac može ostvariti prava iz jamstva za proizvode za koje postoji obvezno jamstvo (popis tih proizvoda utvrđen je Pravilnikom o robi za koju se izdaje jamstvo za besprijekorni rad koji možete pronaći ovdje: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV10954) i za one proizvode za koje je izdano dobrovoljno jamstvo.. Za robu za koju je izdano jamstvo, prodavatelj mora kupcu dostaviti jamstveni list sa svim zakonom propisanim podacima. Jamstvo pravno obvezuje davatelja jamstva u skladu s uvjetima navedenima u jamstvenom listu i reklamnoj poruci. Kupac može prava koja proizlaze iz jamstva ostvariti i protiv prodavatelja.

Tijekom jamstvenog razdoblja kupac može od davatelja jamstva (kao i od prodavatelja ili ovlaštenog servisa) zatražiti besplatan popravak nedostatka. Ako se nedostatak ne može otkloniti ili ako se nedostatak ne otkloni u roku od ukupno 45 dana od dana kada prodavatelj, proizvođač ili ovlašteni servis zaprime zahtjev kupca za otklanjanje nedostataka, proizvođač mora robu kupcu besplatno zamijeniti identičnom, novom i besprijekornom robom.

Ako proizvođač u roku iz prethodne rečenice robu ne popravi ili je ne zamijeni novom robom, kupac može raskinuti ugovor ili zatražiti smanjenje kupoprodajne cijene.

Za zamijenjenu robu ili za zamijenjeni bitni dio robe novim proizvođač mora izdati novi jamstveni list.

Prava kupca na temelju jamstvu prestaju po isteku dvije godine od datuma kada je kupac zatražio besplatno otklanjanje nedostataka ili zamjenu robe novom.

Postupak ostvarivanja prava iz jamstva

Kupac može od davatelja jamstva zatražiti otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku i u skladu s jamstvenim uvjetima pisanim zahtjevom (ili ispunjavanjem Obrasca priloženog u nastavku), a mora ujedno dostaviti i proizvod te jamstveni i servisni list. Poželjno je da priloži presliku računa, ako mu je dostupan. Kupac u slučaju utemeljenog zahtjeva ne snosi nikakve troškove otklanjanja nedostataka ili zamjene proizvoda. Troškove materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda nastale prilikom uklanjanja nedostataka ili zamjene robe novom plaća proizvođač. Ako prodavatelj, proizvođač ili ovlašteni serviser utvrdi da je nedostatak na proizvodu nastao zbog kupčeva nepravilnog rukovanja (npr. nepravilna uporaba, mehaničko oštećenje, neovlašteni zahvati na proizvodu itd.), zbog čega se utvrdi da je zahtjev za ostvarivanje prava iz jamstva neopravdan, proizvod će s obrazloženom pisanom obavijesti o odbijanju zahtjeva vratiti natrag o trošku kupca.

Obrazac za ostvarivanje prava iz jamstva možete pronaći OVDJE

Kupac ispunjava Obrazac za ostvarivanje prava iz jamstva (ili sam sastavlja izjavu sa svim podacima koji se traže u obrascu) i zajedno ga s proizvodom za koji ostvaruje jamstvo šalje dobavljaču ili prodavatelju preporučenom poštom (ili dostavnom službom) na adresu prodavatelja odnosno dobavljača Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode ili ga može osobno donijeti u trgovinu dobavljača Mali zakladi, Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana.

Zahtjeve na temelju jamstva kupac može ostvariti i izravno kod proizvođača ili u ovlaštenom servisu.

Pravila nagradnih igara

Definicija pojmova: Organizator nagradne igre je prodavatelj Vivano d.o.o., Cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana. Sudionik nagradne igre je fizička osoba koja sudjeluje u objavljenim nagradnim akcijama. Dobitnike nagrada određuje računalna funkcija nasumičnog odabira ili komisija organizatora.

Pravo sudjelovanja u nagradnoj igri (i drugim dijeljenjima artikala ili bonova): Sudionici nagradne igre mogu biti fizičke osobe državljani Republike Slovenije. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe zaposlene kod organizatora nagradne igre i članovi njihove uže obitelji, kao i osobe zaposlene kod drugih pravnih osoba povezanih s provedbom te nagradne igre. Pravne osobe ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe koje ne prihvate pravila nagradne igre. Smatra se da je sudionik prihvatio pravila nagradne igre sudjelovanjem u objavljenoj nagradnoj igri.

Pravila sudjelovanja u nagradnoj igri: Za sudjelovanje u nagradnoj igri nije potrebno kupiti usluge ili proizvode organizatora nagradne igre.

Elektroničko izvlačenje nagrada: U izvlačenju mogu sudjelovati svi sudionici nagradne igre. Jedan sudionik može samo jednom sudjelovati u izvlačenju nagrada. Rezultat izvlačenja je konačan. Žalba nije moguća. Dobitnik će o primitku i načinu preuzimanja nagrade biti obaviješten e-poštom.

Obveze izvučenog dobitnika: Isplata nagrade u gotovini nije moguća kao ni zamjena nagrade za neki drugi artikl. Dobitnik je organizatoru nagradne igre dužan u pisanom obliku (e-poštom) dostaviti svoje osobne podatke – ime, prezime, adresu, adresu e-pošte, broj telefona i porezni broj, a sve najkasnije u roku od tri (3) radna dana od primitka obavijesti da je dobitnik nagrade. Za plaćanje svih poreza na nagrade (uključujući PDV) odgovoran je organizator. Organizator će dobitnicima nagrada poslati potvrdu u skladu sa Zakonom o porezu na dohodak i Pravilnikom o dostavi podataka u svrhu razreza poreza na dohodak. Dobitnik nagrade obvezan je prijaviti vrijednost nagrade u prijavi poreza na dohodak. Prilikom preuzimanja nagrade dobitnik je dužan ispuniti izjavu o preuzimanju nagrade. Organizator nije odgovoran za poreze koji mogu nastati u vezi s bilo kojim drugim nagradama. Ako dobitnik nagrade ne ispuni sve obveze, smatra se da ne želi prihvatiti nagradu i time je organizator u odnosu na dobitnika nagrade oslobođen svih obveza koje proizlaze iz te nagradne igre i stječe pravo raspolaganja nagradom u bilo koju drugu svrhu. Nagrade nisu prenosive.

Zaštita osobnih podataka: Organizator nagradne igre sve osobne podatke dobivene od sudionika tijekom provođenja nagradne igre štiti u skladu s propisima kojima se uređuje zaštita osobnih podataka. Organizator osobne podatke dobivene od sudionika smije upotrebljavati isključivo u svrhe za koje su pribavljeni. Sudionik nagradne igre suglasan je da mu organizator može slati obavijesti u vezi s ponudom organizatora. Sudionik ili njegov skrbnik ili zakonski zastupnik može u bilo kojem trenutku opozvati svoju suglasnost za upotrebu osobnih podataka pribavljenih u nagradnoj igri za potrebe izravnog marketinga. Organizator nagradne igre zadržava pravo organizirati dodjelu nagrada kao javni događaj. Sudjelovanjem u nagradnoj igri sudionik dopušta da se njegovo ime i adresa upotrebljavaju u audio-, foto- i videomaterijalu organizatora nagradne igre. Izvučeni dobitnik dozvoljava organizatoru nagradne igre da objavi njegove osobne podatke u sredstvima javnog priopćavanja i na svjetskoj mreži radi informiranja o rezultatima izvlačenja ili preuzimanja nagrade.

Objava pravila nagradne igre: Slanjem svojih podataka putem prijavnice na ovoj stranici, sudionici nagradne igre potvrđuju da su upoznati s pravilima i obvezuju se postupati u skladu s pravilima nagradne igre.

Dobavljač zadržava pravo za određenu nagradnu igru odrediti drukčija ili dodatna pravila i uvjete nagradne igre, pri čemu će ta posebna pravila biti javno objavljena, a potencijalni će sudionik na jasan i nedvosmislen način biti upoznat s tim pravilima i uvjetima prije sudjelovanja u nagradnoj igri.

Odgovornosti kupca

Kupac je dužan provjeriti točnost podataka na računu i o eventualnim pogreškama obavijestiti prodavatelja u roku od osam (8) dana od primitka. Naknadne prigovore u vezi s podacima na računu prodavatelj ne uzima u obzir. U slučaju plaćanja kreditnom karticom, kupčeva kreditna kartica bit će izravno terećena prilikom potvrde narudžbe (tj. kada je kupoprodajni ugovor sklopljen u skladu s općim uvjetima). Iznos kojim se tereti kreditna kartica može se razlikovati od iznosa navedenog u narudžbi, jer ovisi o dodatnim naknadama ili pristojbama izdavatelja kartice (i/ili dobavljača kartice) primijenjenih tijekom postupka transakcije.

Prodavatelj nije odgovoran za pristojbe povezane s promjenom deviznog tečaja i za dodatne naknade koje je odredila banka kupca, kao ni za bilo koje druge dodatne pristojbe za transakcije u stranoj valuti koje kupcu naplaćuje izdavatelj kartice, ako EUR nije valuta u kojoj izdavatelj kreditne kartice izdaje račune kupcu.

Čuvanje osobnih podataka

Dobavljač Vivano d.o.o. obvezuje se trajno čuvati sve osobne podatke korisnika u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i Zakonom o zaštiti osobnih podataka koji je  ​​u bilo kojem trenutku na snazi. Sve detaljne informacije o obradi osobnih podataka objavljene su u Politici privatnosti koja je dostupna OVDJE. Korisnik mora biti svjestan da je internetskom trgovcu dužan pružiti svoje istinite i točne osobne podatke, a dužan ga je i obavijestiti o promjeni svojih podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta korisnik potvrđuje da su osobni podaci koje je naveo točni.

Komunikacija

Trgovina Mali zakladi kontaktirat će korisnika putem sredstava za komunikaciju na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi, a u skladu s odredbama Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu i Zakona o elektroničkim komunikacijama.

Elektroničke oglasne poruke dobavljača sadržavat će sljedeće sastavnice:

  • bit će jasno i nedvosmisleno označene kao oglasne poruke
  • pošiljatelj Mali zakladi bit će jasno vidljiv
  • različite akcije, promocije, nagradne igre i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a uvjeti za sudjelovanje u njima bit će jasno definirani
  • jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka.

Dobavljač će izričito poštivati ​​želju korisnika da ne prima oglasne poruke.

Oglasne poruke Mali zakladi bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.

Korisnik će se moći jednostavno pretplatiti na primanje e-vijesti i jednostavno otkazati njihovo primanje. Obavijesti uključuju informacije o trenutačnim ili budućim ponudama, promocijama i ostalim oglasnim porukama dobavljača. Smatra se da je za primanje obavijesti potreban osobni pristanak, a primanje nije moguće osim ako to korisnik ne naznači tijekom registracije ili se na drugi način ne prijavi za primanje obavijesti.

Autorska prava

Internetska trgovina Mali zakladi i sav sadržaj objavljen na internetskoj stranici i u internetskoj trgovini (uključujući ove opće uvjete, politiku privatnosti, slike, internetski tekst, opise proizvoda, opise robnih marki, proizvođača, tehnologija, objave na blogu itd.) vlasništvo su i autorsko djelo poduzeća Vivano d.o.o. ili ih Vivano d.o.o. može s pravom upotrebljavati na odgovarajućoj pravnoj osnovi, ako je riječ o sadržaju ili materijalu koji je u vlasništvu treće osobe ili na kojem treća osoba ima autorska prava. Zabranjena je uporaba i/ili kopiranje ovih sadržaja za potrebe i/ili u korist trećih pravnih ili fizičkih osoba bez izričite prethodne pisane suglasnosti poduzeća Vivano d.o.o. ili izvornog nositelja autorskih prava.

Ograničenje odgovornosti

Mali zakladi čini sve da osigura ažuriranost i točnost podataka objavljenih na svojim internetskim stranicama. Isto se tako pažnjom dobrog stručnjaka i gospodarstvenika trudi da temeljito pregleda svaku narudžbu prije potvrde i prije sklapanja kupoprodajnog ugovora.  Unatoč povećanoj skrbi, nažalost, u postupku obrade narudžbe uvijek mogu postojati nenamjerne očite pogreške, koje dobavljač ne uspije otkriti na vrijeme i primijeti ih tek nakon sklapanja ugovora. U ovom se slučaju radi o situaciji u kojoj je dobavljač prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora (zbog očitog nedostatka koji nije otkrio) u bitnome pogriješi u vezi s odlučujućim činjenicama i bitnim sastavnicama ugovora, zbog čega između njega i kupca zapravo uopće nije došlo do sporazuma. Očitim nedostatkom smatra se nedostatak u bitnim svojstvima predmeta i sve pogreške koje se prema običajima trgovine ili namjeri kupaca smatraju presudnima i zbog kojih, da je za njih znao, dobavljač ne bi potvrdio ili sklopio ugovor. To uključuje i očite pogreške u cijeni. Ako se utvrdi očiti nedostatak, dobavljač ima pravo odustati od ugovora, a prije toga učinit će sve što je u njegovoj moći da s kupcem pronađe sporazumno rješenje koje će biti prihvatljivo za obje strane. U tom će slučaju dobavljač kupcu objasniti utvrđeno činjenično stanje i predložiti odgovarajuću izmjenu narudžbe ili ugovora i ujedno ga pozvati da u roku od 3 dana iznese svoj prijedlog. Ako kupac u navedenom roku dobavljaču potvrdi izmjene narudžbe/ugovora i stoga ugovorne strane postignu sporazum o sadržaju narudžbe/ugovora, prodavatelj će ugovor ispuniti u skladu s izmijenjenom narudžbom / izmijenjenim ugovorom. Ako prethodno opisana izmjena narudžbe/ugovora nije prihvatljiva za kupca ili ako kupac ne odgovori na zahtjev prodavatelja u prethodno navedenom roku, prodavatelj na temelju pisane izjave može odustati od ugovora i o tome obavijestiti kupca e-poštom. Dobavljač se obvezuje postupati s povećanom odnosno profesionalnom skrbi i potrudit će se izbjeći očite nedostatke i posljedična odustajanja od ugovora. Dobavljač se obvezuje i da tu mogućnost neće zloupotrijebiti, već da će je koristiti u doista iznimnim slučajevima, kada bi općenito bilo nepravedno zadržati ugovor na snazi ​​onakvim kakav jest, posebno zbog očite razlike između vrijednosti činidbe kupca i prodavatelja. Dobavljač će uvijek postupati u skladu s dobrom poslovnom praksom i poštivat će opće načelo dobre vjere.

Slikovni materijal i grafički prikazi

Dobavljač nastoji osigurati relevantne slike za sve proizvode koji se prodaju na internetskoj stranici. Objavljene fotografije predstavljaju uzorak ili model artikla koji se kupcu prikazuje samo u svrhu obavijesti. U slučaju bilo kakvih estetskih razlika između fotografije i stvarnog proizvoda, to ne utječe na specifikaciju proizvoda. Nijanse boja na fotografiji mogu odstupati od stvarnog stanja proizvoda, ali to ne utječe na definiciju i standard proizvoda. Sve minimalne (posebno estetske) razlike između proizvoda i prikaza u internetskoj trgovini ne čine materijalni nedostatak proizvoda.

Fotografije, slike ili snimke objavljene u okviru ponuda vlasništvo su poduzeća Vivano d.o.o. ili njegovih dobavljača, poslovnih partnera.

Mišljenje o proizvodu

Dobavljač ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje su napisali posjetitelji. Dobavljač prije objavljivanja pregledava mišljenja i odbija one koji sadržavaju očite neistine, obmanjujuća su ili uvredljiva. Dobavljač ne odgovara za informacije u mišljenjima i odriče se bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija u mišljenjima.

Pritužbe i rješavanje sporova

Dobavljač će nastojati svaku nejasnoću, primjedbu ili žalbu razriješiti u što kraćem mogućem roku, pritom će poštivati relevantno zakonodavstvo (posebice Zakon o zaštiti potrošača) i poduzimati sve napore kako bi postigao sporazumno rješenje u slučaju spora.

U slučaju da korisnik internetske trgovine ima primjedbu ili žalbu (u daljnjem tekstu „žalba”) na internetsku trgovinu, način komuniciranja ili poslovanja dobavljača itd., može dobavljača kontaktirati na sljedeće načine:

  • pisanim putem na adresu Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode (ispod adrese treba dopisati ŽALBA)
  • pisanim putem na adresu e-pošte reklamacije@malizakladi.si
  • pozivom na telefonski broj 00386 40 510 068

Postupak obrade žalbe je povjerljiv.

Dobavljač će u roku od pet (5) radnih dana nakon primitka žalbe korisniku potvrditi da je primio žalbu, a u istoj poruci kupcu će priopćiti predviđeni rok obrade žalbe (ovisno o složenosti slučaja, potrebi za provođenjem istrage, pribavljanjem dokaza, dodatnih informacija itd.) i neprestano ga obavještavati o tijeku postupka rješavanja žalbe.

Dobavljač je svjestan da je bitna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastanu prilikom rješavanja samog spora. To je također i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor pred sudom. Zbog toga dobavljač nastoji koliko god je to moguće eventualne sporove riješiti sporazumno. Ako dogovor ne bude moguć, za sporove je nadležan stvarno nadležni sud u Ljubljani.

Dobavljač ne priznaje nijednog izvođača izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

Društvo Vivano d.o.o., koje kao dobavljač / pružatelj robe i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Slovenije, na svojoj internetskoj stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za mrežno rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima na poveznici OVDJE.

Navedeno uređenje proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ.

Pomoć i dodatni upiti

Sve vaše upite možete uputiti dobavljaču na adresu e-pošte info@malizakladi.si ili telefonom na 00386 51 660 626, od ponedjeljka do petka od 8:00 do 15:00 sati.