Dostava

Načini plaćanja

Dobavljač kupcu omogućuje sljedeće načine plaćanja:

Plaćanje pouzećem* gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja. Za plaćanje pouzećem kupcu se zaračunava dodatni trošak u iznosu od 2,0 EUR – tzv. „trošak plaćanja” zbog usluge „otkupa” i/ili provizije koju dobavljaču naplaćuje Pošta Slovenije, GLS ili druga dostavna služba. Dodatni trošak plaćanja pouzećem nije uključen u cijenu proizvoda i dodatno se zaračunava. O navedenom trošku kupac je obaviješten već u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom ovog troška. Trošak plaćanja pouzećem zaračunan je i iskazan na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ga plaća zajedno s iznosom narudžbe.

Plaćanje na temelju ponude/predračuna** na poslovni račun dobavljača Vivano d.o.o. Cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana, otvoren u banci ADDIKO BANK d.d., IBAN: SI56 3300 0001 0010 391 SWIFT/BIC: HAABSI22. Kupac prima predračun putem e-pošte, a rok je za plaćanje predračuna pet (5) radnih dana od primitka predračuna. Pravodobno plaćanje predračuna bitna je sastavnica ugovora. Ako do isteka roka za plaćanje predračun nije plaćen, smatra se da je ugovor raskinut po samom zakonu, a dobavljač u tom slučaju više ne jamči rezervacije za naručene proizvode te je oslobođen svih obveza s naslova te konkretne narudžbe.

Plaćanje platnim karticama vrši se preko platnog sustava Braintree koji je u vlasništvu poduzeća PayPal. Podaci o karticama ne evidentiraju se na poslužitelju poduzeća te je tako kupčeva sigurnost zajamčena. Braintree osigurava maksimalnu sigurnost transakcije. Autorizacije kreditnih kartica vrše se u stvarnom vremenu trenutačnom provjerom podataka kod banaka. Plaćanje je moguće obaviti sljedećim karticama: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB i Maestro (ako to omogućuje platiteljeva Maestro kartica).

U slučaju narudžbi s plaćanjem gotovinom na mjestu preuzimanja, pravne i druge osobe, samostalni poduzetnici pojedinci, pojedinci koji samostalno obavljaju djelatnost, upravna i druga državna tijela, tijela samoupravnih lokalnih zajednica i nositelji javnih ovlasti moraju uzeti u obzir da na taj način mogu izvršiti samo plaćanja u iznosima do 420 EUR (tj. najviše u iznosu utvrđenom zakonodavstvom koje je na snazi). U ostalim se slučajevima preporučuje plaćanje unaprijed (na temelju predračuna) ili plaćanje kreditnom ili platnom karticom.

*U slučaju pojedinačnih narudžbi, dobavljač iznimno i na temelju opravdanih razloga zadržava pravo zatražiti plaćanje na temelju predračuna, prijenosom na račun dobavljača na temelju ponude/predračuna (riječ je prvenstveno o prošlim slučajevima negativnih iskustava s određenim kupcem, kada konkretni kupac očito i kontinuirano zloupotrebljava prava iz Zakona o zaštiti potrošača, kada je kupac nakon odustajanja od ugovora dobavljaču vratio uništenu, oštećenu ili rabljenu robu, kada kupac ima dospjele neplaćene obveze u odnosu na dobavljača itd.)

**Narudžba ide u postupak obrade (uključujući otpremu) tek po primitku cjelokupnog plaćanja na temelju ponude/predračuna.

U slučaju plaćanja platnim ili kreditnim karticama vrijede i sljedeći uvjeti:

• Platitelj (podaci u računu korisnika) mora biti ista osoba ili organizacija kao i vlasnik platne ili kreditne kartice.
•U slučaju da se podaci platitelja na računu i osobe na platnoj ili kreditnoj kartici ne podudaraju, dobavljač zadržava pravo na odbijanje narudžbe.
• Po potvrdi narudžbe nije moguće promijeniti sadržaj narudžbe odnosno konačnog iznosa narudžbe, osim iznimno uz odobrenje dobavljača.

Dostava narudžbe

Dostava na području Republike Hrvatske

Prilikom narudžbe proizvoda u internetskoj trgovini kupac može odabrati jednu od sljedećih mogućnosti dostave:

1. Dostava na kućnu adresu kupca, koju izvršava odnosno osigurava dobavljač preko ugovornih partnera / dostavnih službi. Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je GLS (General Logistics Systems), ali dobavljač zadržava pravo na odabir druge dostavne službe ako će time moći učinkovitije ispuniti narudžbu. Kupac ne može odabrati dostavnu službu jer dobavljač sam određuje preko koje će dostavne službe poslati paket. U slučaju dostave na kućnu adresu troškovi prijevoza, poštarine ili eventualni drugi troškovi u vezi s time (dalje u tekstu: troškovi dostave) nisu uključeni u cijenu proizvoda i zaračunavaju se dodatno. O iznosu troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom iznosa tih troškova. Troškovi dostave zaračunani su i iskazani na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ih plaća zajedno s iznosom narudžbe. Trošak dostave izračunava se automatski prilikom narudžbe robe i prikazat će se na kraju narudžbe, prije nego što kupac preda narudžbu s obvezom plaćanja. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe. Trošak dostave ovisi o veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave i troškove pakiranja i pripreme. Trošak dostave može se promijeniti u skladu sa u tom trenutku važećim cjenikom dostavne službe, pri čemu se trošak dostave nakon trenutka kada se ugovor u skladu s Općim uvjetima smatra sklopljenim više ne može promijeniti.

Kad je riječ o artiklima na zalihi kod dobavljača, rok isporuke unutar Hrvatske u pravilu je 2-5 radnih dana od dana primitka uplate u slučaju plaćanja na temelju predračuna ili od dana plaćanja putem Paypala ili od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem ili plaćanja platnom karticom.

Prilikom istodobnog naručivanja nekoliko proizvoda s različitim rokovima isporuke uzima se u obzir najdulje vrijeme isporuke, s obzirom na to da se svi naručeni artikli dostavljaju kupcu istodobno, osim ako kupac od dobavljača izričito zatraži drukčije. U slučaju da kupac (npr. zbog različitih rokova isporuke za različite artikle iz iste narudžbe ili zbog drugog razloga) želi primiti narudžbu u dvije ili više zasebnih pošiljki, za svaku zasebnu pošiljku zaračunava mu se trošak dostave, a ako odabere plaćanje pouzećem za svaku (zasebnu) pošiljku obračunava mu se i dodatni „trošak plaćanja” zbog usluge ili provizije koju dobavljaču naplaćuje dostavna služba ( GLS itd.).
Dobavljač šalje pakete svaki radni dan iz središnjeg skladišta koje se nalazi na adresi Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode.

Dostava u inozemstvo

Dobavljač vrši dostavu u većinu europskih država, a posebno u države članice EU-a.
Kad je riječ o dostavi izvan područja Republike Slovenije, dostupna je samo dostava na kućnu adresu kupca, a dobavljač tu dostavu obavlja preko ugovornih partnera. I u slučaju dostave u inozemstvo troškovi prijevoza, poštarine ili eventualni drugi troškovi u vezi s time (dalje u tekstu: troškovi dostave) nisu uključeni u cijenu proizvoda i zaračunavaju se dodatno.

O iznosu troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom iznosa tih troškova. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe. Troškovi dostave zaračunani su i iskazani na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ih plaća zajedno s iznosom narudžbe. Trošak dostave izračunava se automatski prilikom narudžbe robe i ovisi o državi u koju se dostavlja, veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave i troškove pakiranja i pripreme.

Trošak dostave može se promijeniti u skladu sa u tom trenutku važećim cjenikom dostavne službe, pri čemu se trošak dostave nakon trenutka kada se ugovor u skladu s Općim uvjetima smatra sklopljenim više ne može promijeniti.

Kad je riječ o artiklima na zalihi kod dobavljača, rok isporuke u inozemstvo u pravilu je 2-10 radnih dana od dana primitka uplate u slučaju plaćanja na temelju predračuna ili od dana plaćanja putem Paypala ili kreditne kartice ili od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem ili plaćanja platnom karticom.

Kad je riječ o ostalim pitanjima dostave u inozemstvo koja nisu izričito drukčije uređena, smisleno vrijede i primjenjuju se odredbe iz dijela „Dostava na području Republike Slovenije”.

Cjenik dostave

Cijena dostave dostavnom službom GLS iznosi 4,90€. Iznimka su paketi odnosno proizvodi koji zbog svojih dimenzija, mase ili drugih posebnih značajki zahtijevaju poseban tretman. Za te iznimne pošiljke cijena dostave zaračunava se prema trenutačno važećem cjeniku (stupac „Iznimne pošiljke”) i naplaćuje se za: krevete, ležajeve, ormare, stolove za previjanje i ostali namještaj, teže igračke za igru na otvorenom (trampolini, ljuljačke itd.).
Troškovi dostave obračunavaju se s obzirom na odredište i vrstu proizvoda. Cijene isporuke s uključenim PDV-om navedene su u tablici u nastavku.

Država primatelja

Pošiljka

Iznimne pošiljke
(*)

Hrvatska

4,90 €

30,00 €

Austrija, Njemačka, Belgija, Nizozemska, Italija

9,90 €

20,00 €

Češka, Mađarska, Slovačka, Francuska, UK, Irska, Poljska, Ciper, Malta

15,90 €

40,00 €

Bugarska, Švicarska, Danska, Lihtenštajn, Luksemburg, San Marino

20,00 €

50,00 €

Estonija, Španjolska, Bugarska, Rumunjska, Finska, Litva, Latvija, Monako, Norveška, Portugal, Švedska, Grčka

30,00 €

80,00 €

(*)Iznimne pošiljke naknade ne vrijede za namještaj kao što su brendovi Oliver Furniture, Quax, i slično. U tom slučaju, pozivamo vas da za više informacija kontaktirate nas putem e-maila na adresi [email protected]. Zahvaljujemo na razumijevanju.

Plaćanje otkupnine pouzećem:

Ako je odabrano plaćanje pouzećem zaračunava se dodatni trošak iznosu od 2,0 EUR – tzv. „trošak plaćanja” zbog usluge „otkupa” i/ili provizije koju dobavljaču naplaćuje Pošta Slovenije, GLS ili druga dostavna služba. Dodatni trošak plaćanja pouzećem nije uključen u cijenu proizvoda i dodatno se zaračunava. O navedenom trošku kupac je obaviješten već u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom ovog troška. Trošak plaćanja pouzećem zaračunan je i iskazan na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ga plaća zajedno s iznosom narudžbe.

Plaćanje otkupnine kreditnom/debitnom karticom:

Otkup paketa GLS-ovom kuriru može platiti prilikom dostave u gotovini ili kreditnom/debitnom karticom. U slučaju da vašu robu plaćate karticom (na paketomatima GLS-a moguća su samo plaćanja karticom), bit će vam zaračunana dodatna bankovna provizija u iznosu od 1,43 % iznosa otkupnine za koju će vam GLS izdati račun. U slučaju neuspješnog pokušaja dostave, GLS-ov kurir ostavit će vam poruku o pristigloj pošiljci. U poruci se navodi broj paketa i telefonski broj dostavne službe GLS (01 500 11 90) te GLS-ova adresa e-pošte ([email protected]).

Preuzimanje na paketomatu:

Za povremene pošiljatelje GLS-ove paketne trgovine i paketomati odlično su rješenje za pouzdanu distribuciju paketa. Služe kao praktične točke za preuzimanje ili predaju pošiljki. GLS-ove paketne trgovine imaju vrlo dugo radno vrijeme, a GLS-ovi paketomati dostupni su 24 sata na dan. U Sloveniji ima više od 250 paketnih trgovina i 15 paketomata. Na paketomatima se može plaćati isključivom KARTICOM. Više o paketomatima pročitajte OVDJE. Sve poslovnice Parcel Shop i njihova radna vremena možete vidjeti OVDJE.
Otkup paketa GLS-ovom kuriru može platiti prilikom dostave u gotovini ili kreditnom/debitnom karticom. Dostavu u paketomat možete plaćati isključivo karticom. U slučaju da vašu robu plaćate karticom, bit će vam zaračunana dodatna bankovna provizija u iznosu od 1,43% iznosa otkupnine za koju će vam GLS izdati račun.
U slučaju neuspješnog pokušaja dostave, GLS-ov kurir ostavit će vam poruku o pristigloj pošiljci. U poruci se navodi broj paketa i telefonski broj dostavne službe GLS (01 500 11 90) te GLS-ova adresa e-pošte ([email protected]).

Oštećena, uništena ili izgubljena pošiljka

Ako kupac prilikom preuzimanja pošiljke od dostavne službe primijeti da je pošiljka (ili artikl u njoj) fizički oštećena, da nedostaje sadržaj pošiljke ili da su na pošiljci vidljivi znakovi otvaranja, mora odmah nakon saznanja za štetu, znak otvaranja ili nedostajućih artikala, tj. već prilikom samog preuzimanja, o tome obavijestiti dostavnu službu koja je izvršila dostavu, a najkasnije u roku od 3 dana od dostave i dobavljača. Na zahtjev dostavne službe ili dobavljača potrebno je ispuniti i sve eventualno potrebne obrasce i podnijeti zatražene dokaze potrebne za rješavanje reklamacije ili pritužbe dostavne službe. Kupac mora dobavljaču, na zahtjev dostavne službe, ali i dostavnoj službi, a radi osiguranja i dostavljanja dokaza, zajedno s obavijesti iz prve rečenice dostaviti fotografije pošiljke, naljepnice na pošiljci koja označuje uslugu dostave (podatak o broju pošiljke, izvršitelju dostave itd.), oštećene (unutarnje i/ili vanjske) ambalaže, oštećenog artikla te kratak opis oštećenja.
Ako kupac već u trenutku same dostave (tj. odmah prilikom preuzimanja) otkrije oštećenje pošiljke ili vidljive znakove otvaranja pošiljke, može odbiti preuzimanje takve pošiljke (ako je to moguće, treba i fotografirati pošiljku) i o tome odmah obavijestiti dobavljača na adresu e-pošte [email protected] ili telefonom na broj 051 660 626.