Imate pitanje? Med najčešće postavljenim pitanjima pronađite vaš odgovor!
Izberite tematiku povezanu s vašim pitanjem:
Korisnik može na Malizakladi.hr izvršiti narudžbu u web trgovini kao gost ili kao registrirani korisnik.
Prednosti registracije: prijavom na web stranicu kupac stvara vlastiti račun putem kojeg može uređivati svoje podatke, adresu za dostavu, pregledavati status narudžbi i pratiti ih.
Ispod proizvoda koji nisu na zalihi pronaći ćete gumb 'Obavijesti me', gdje možete u okvir iznad unijeti svoj e-mail i tako se pretplatiti na obavijest o ponovnoj zalihi željenog proizvoda.
Može se dogoditi da je e-mail s potvrdom završio u neželjenoj pošti, tako da vas molimo da još tamo provjerite. Ako ni tamo ne možete pronaći e-poruku s potvrdom, moguće je da ste unijeli pogrešnu adresu e-pošte. Ljubazno vas pozivamo da nas kontaktirate putem e-maila na: [email protected] ili nas nazovete na telefonski broj: +386 51 660 626.
Ako odaberete način plaćanja pouzećem (po isporuci), a proizvod još nije poslan, možete jednostavno otkazati narudžbu tako da nas što je prije moguće obavijestite putem e-pošte na: [email protected] ili pozivom na telefon broj +386 51 660 626. U slučaju da je pošiljka plaćena, a nije otpremljena, vratit ćemo vam iznos koji ste uplatili na naš račun.
Aktualni popusti i kodovi se ne zbrajaju s drugim akcijama. Akcije ne vrijede na poklon bone i proizvode koji su već sniženi.
Kupac u postupku narudžbe, nakon zaključenja kupoprodajnog ugovora, prima račun na svoju e-adresu.
Račun uključuje: raščlambu cijene i sve troškove vezane uz kupnju (mogući dodatak za dostavu / poštarinu, trošak plaćanja vezan uz način plaćanja) i obavijest kupcu o pravu na odustajanje od ugovora.)
Pouzećem - gotovina ili kartica po primitku. Za plaćanje nakon naplate kupcu se naplaćuje dodatni trošak u iznosu od 2,00 eura - takozvani 'trošak plaćanja', zbog usluge 'otkup' i / ili provizije koju dobavljaču naplaćuje Pošta Slovenije, GLS ili drugu dostavnu službu
Plaćanje po ponudi / predračunu - kupac primi predračun e-poštom, rok za plaćanje predračuna je pet (5) radnih dana od primitka predračuna.
Plaćanje kreditnim karticama odvija se kroz sustav plaćanja Braintree, koji je u vlasništvu PayPala. Podaci o kartici nisu zabilježeni na poslužitelju tvrtke, pa je sigurnost kupca zajamčena.Plaćanje se može izvršiti sljedećim karticama: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB i Maestro (ako to dopušta platna kartica Maestro platitelja).
Plaćanje putem PayPala ili kreditnim karticama putem PayPal web sustava, koji omogućuje sigurno plaćanje kreditnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro i American Express). Za upotrebu kreditnim karticama kupac ne mora napraviti svoj PayPal korisnički račun. PayPal sustav plaćanja jedan je od najpouzdanijih platnih sustava na svijetu.
Plaćanje na rate s kreditnom karticom Mastercard preko web kupovine i u fizičnoj trgovini, Visa karticom - samo u fizičnoj trgovini
Leanpay obročno plaćanje moguće samo u fizičnoj trgovini
Ne, potvrdu o uplati nije potrebno slati. Vašu narudžbu otposlat ćemo kada novci sjednu na račun tvrtke. Više puta dnevno se račun provjerava i ažurira.
Da, putem Leanpaya moguće je platiti u trgovini Mali zakladi, BTC Ljubljana.
Dostupni su poklon bonovi u raznim vrijednostima; 10 eura, 20 eura, 50 eura i 100 eura. Poklon bonovi vrijede 1 godinu od datuma kupnje. Poklon bonovi se mogu kupiti i unovčiti u web trgovini malizakladi.hr ili u trgovini Mali zakladi, BTC Ljubljana.
Cjena poštarine s GLS dostavnom službom za Hrvatsku je 29.90 HRK.
Proizvode šaljemo i u inozemstvo. Vrijeme isporuke za međunarodnu dostavu u slučaju da je proizvod na zalihi obično je 2-10 radnih dana. U slučaju da proizvoda nema na zalihi, rok isporuke se produži. Rok isporuke može biti duži u zemljama s carinskom upravom.
U slučaju da na donjem popisu ne pronađete zemlju u koju želite poslati paket, možete nas nazvati za dodatne informacije ili nas kontaktirati putem e-maila na [email protected].
Država za slanje | Pošiljka | Izuzetne pošiljke |
Hrvatska | 29.90 HRK | 30,00 € |
Slovenija | 4,90 € | 15,00 € |
Austrija, Njemačka, Belgija, Nizozemska | 9,90 € | 20,00 € |
Češka, Mađarska, Slovačka, Francuska, Velika Britanija, Irska, Poljska | 15,90 € | 40,00 € |
Bugarska, Švicarska, Danska, Lihtenštajn, Luksemburg, San Marino | 20,00 € | 50,00 € |
Estonija, Španjolska, Bugarska, Rumunjska, Finska, Litva, Latvija, Monako, Norveška, Portugal, Švedska, Grčka | 30,00 € | 80,00 € |
Ako je roba na zalihi, otpremit će se najkasnije u roku od dva (2) radna dana od dana:
U slučaju da proizvoda nema na zalihi u našem središnjem skladištu, produžuje se vrijeme isporuke cjelokupne narudžbe.
Ako ne primite pošiljku u roku od četiri (4) radna dana nakon što je narudžba zaprimljena, odmah nas obavijestite na [email protected] i provjerit ćemo gdje se nalazi vaš paket.
Paket vam dostavlja naš partner, GLS dostavna služba (opći logistički sustavi, logističke usluge, doo). Više o GLS možete pročitati ovdje.
Bez brige, dostavna služba obavijestit će vas o neuspjeloj dostavi i najvjerojatnije će vam paket isporučiti ponovno isti dan ili ćete se dogovoriti za ponovnu dostavu kada budete dostupni. Ako znate da nećete biti na adresi na koju će paket biti isporučen u zakazano vrijeme dostave, možete ga preusmjeriti na najbliži paketomat, benzinsku pumpu. Da biste paket preusmjetili nazovite telefonski broj službe za dostavu GLS-a.
Kupac može neiskorištenu i neoštećenu robu vratiti dobavljaču poštom ili putem druge dostavne službe na adresu Vivano doo, Medvoška cesta 3, 1215 Medvode. Molimo vas da nas o povratku robe obavijestite e-poštom i svoje podatke navedete u poslanom paketu. Potrebno je ispuniti obrazac za odustajanje od ugovora putem e-maila koji je dostupan na našoj web stranici.
Izravne troškove vraćanja robe snosi potrošač.
Ako kupac odustane od ugovora, dobavljač mu vraća sve primljene uplate bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Dobavljač vraća kupcu primljene uplate istim sredstvima plaćanja koja je koristio kupac, osim ako je kupac izričito zatražio upotrebu drugog sredstva plaćanja i ako kupac zbog toga ne snosi nikakve troškove.
U slučaju reklamacije, prigovora i oštećene robe javite nam se na [email protected].
Za vsa dodatna vprašanja lahko nas pokličete ali pišete na: +386 51 660 626 ali [email protected].
The information below is required for social login
Registrirani korisnik
Novi korisnik
Registriraj se