Česta pitanja - FAQ

Imate pitanje? Med najčešće postavljenim pitanjima pronađite vaš odgovor!

Izberite tematiku povezanu s vašim pitanjem:

Kupujte na malizakladi.hr

Naćin plaćanja

Dostava proizvoda

Povrat robe i reklamacije

Kupovina na malizakladi.hr

Moram li se registrirati za kupovinu?

Korisnik može na Malizakladi.hr izvršiti narudžbu u web trgovini kao gost ili kao registrirani korisnik.

Prednosti registracije: prijavom na web stranicu kupac stvara vlastiti račun putem kojeg može uređivati svoje podatke, adresu za dostavu, pregledavati status narudžbi i pratiti ih.

Kako djeluje gumb 'Obavijesti me'?

Ispod proizvoda koji nisu na zalihi pronaći ćete gumb 'Obavijesti me', gdje možete u okvir iznad unijeti svoj e-mail i tako se pretplatiti na obavijest o ponovnoj zalihi željenog proizvoda.

Obavio sam kupovinu, zašto nisam dobio e-poruku s potvrdom?

Može se dogoditi da je e-mail s potvrdom završio u neželjenoj pošti, tako da vas molimo da još tamo provjerite. Ako ni tamo ne možete pronaći e-poruku s potvrdom, moguće je da ste unijeli pogrešnu adresu e-pošte. Ljubazno vas pozivamo da nas kontaktirate putem e-maila na: [email protected] ili nas nazovete na telefonski broj: +386 51 660 626.

Mogu li otkazati narudžbu?

Ako odaberete način plaćanja pouzećem (po isporuci), a proizvod još nije poslan, možete jednostavno otkazati narudžbu tako da nas što je prije moguće obavijestite putem e-pošte na: [email protected] ili pozivom na telefon broj +386 51 660 626. U slučaju da je pošiljka plaćena, a nije otpremljena, vratit ćemo vam iznos koji ste uplatili na naš račun.

Da li se popusti zbrajaju?

Aktualni popusti i kodovi se ne zbrajaju s drugim akcijama. Akcije ne vrijede na poklon bone i proizvode koji su već sniženi.

Primanje računa putem e-maila

Kupac u postupku narudžbe, nakon zaključenja kupoprodajnog ugovora, prima račun na svoju e-adresu.

Račun uključuje: raščlambu cijene i sve troškove vezane uz kupnju (mogući dodatak za dostavu / poštarinu, trošak plaćanja vezan uz način plaćanja) i obavijest kupcu o pravu na odustajanje od ugovora.)

Načini plaćanja

Koje vrste plaćanja nudite?

Pouzećem - gotovina ili kartica po primitku. Za plaćanje nakon naplate kupcu se naplaćuje dodatni trošak u iznosu od 2,00 eura - takozvani 'trošak plaćanja', zbog usluge 'otkup' i / ili provizije koju dobavljaču naplaćuje Pošta Slovenije, GLS ili drugu dostavnu službu

Plaćanje po ponudi / predračunu - kupac primi predračun e-poštom, rok za plaćanje predračuna je pet (5) radnih dana od primitka predračuna.

Plaćanje kreditnim karticama odvija se kroz sustav plaćanja Braintree, koji je u vlasništvu PayPala. Podaci o kartici nisu zabilježeni na poslužitelju tvrtke, pa je sigurnost kupca zajamčena.Plaćanje se može izvršiti sljedećim karticama: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB i Maestro (ako to dopušta platna kartica Maestro platitelja).

Plaćanje putem PayPala ili kreditnim karticama putem PayPal web sustava, koji omogućuje sigurno plaćanje kreditnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro i American Express). Za upotrebu kreditnim karticama kupac ne mora napraviti svoj PayPal korisnički račun. PayPal sustav plaćanja jedan je od najpouzdanijih platnih sustava na svijetu.

Plaćanje na rate s kreditnom karticom Mastercard preko web kupovine i u fizičnoj trgovini, Visa karticom - samo u fizičnoj trgovini

Leanpay obročno plaćanje moguće samo u fizičnoj trgovini

Moram li poslati potvrdu ako plaćam po ponudi/predračunu?

Ne, potvrdu o uplati nije potrebno slati. Vašu narudžbu otposlat ćemo kada novci sjednu na račun tvrtke. Više puta dnevno se račun provjerava i ažurira.

Nudite li plaćanje putem Leanpaya?

Da, putem Leanpaya moguće je platiti u trgovini Mali zakladi, BTC Ljubljana.

Nudite li poklon bonove?

Dostupni su poklon bonovi u raznim vrijednostima; 10 eura, 20 eura, 50 eura i 100 eura. Poklon bonovi vrijede 1 godinu od datuma kupnje. Poklon bonovi se mogu kupiti i unovčiti u web trgovini malizakladi.hr ili u trgovini Mali zakladi, BTC Ljubljana.

Dostava

Kolika je dostava za Hrvatsku?

Cjena poštarine s GLS dostavnom službom za Hrvatsku je 29.90 HRK.

Nudite li mogućnost slanja paketa u inozemstvo?

Proizvode šaljemo i u inozemstvo. Vrijeme isporuke za međunarodnu dostavu u slučaju da je proizvod na zalihi obično je 2-10 radnih dana. U slučaju da proizvoda nema na zalihi, rok isporuke se produži. Rok isporuke može biti duži u zemljama s carinskom upravom.

U koje je zemlje moguće poslati pakete sa svojim proizvodima?

U slučaju da na donjem popisu ne pronađete zemlju u koju želite poslati paket, možete nas nazvati za dodatne informacije ili nas kontaktirati putem e-maila na [email protected].

 

Država za slanje

Pošiljka

Izuzetne pošiljke
(bez obzira na vrijednost)

Hrvatska

29.90 HRK

30,00 €

Slovenija

4,90 €

15,00 €

Austrija, Njemačka, Belgija, Nizozemska

9,90 €

20,00 €

Češka, Mađarska, Slovačka, Francuska, Velika Britanija, Irska, Poljska

15,90 €

40,00 €

Bugarska, Švicarska, Danska, Lihtenštajn, Luksemburg, San Marino

20,00 €

50,00 €

Estonija, Španjolska, Bugarska, Rumunjska, Finska, Litva, Latvija, Monako, Norveška, Portugal, Švedska, Grčka

30,00 €

80,00 €

Koliko brzo primam naručenu robu?

Ako je roba na zalihi, otpremit će se najkasnije u roku od dva (2) radna dana od dana:

  1. Primljene uplate koju ste izvršili uplatom po predračunu ili preko Pay Pal-a
  2. Davanje naloga u slučaju plaćanja nakon preuzimanja ili platne kartice.

U slučaju da proizvoda nema na zalihi u našem središnjem skladištu, produžuje se vrijeme isporuke cjelokupne narudžbe.

Kome se obratiti ako nisam primio/la paket?

Ako ne primite pošiljku u roku od četiri (4) radna dana nakon što je narudžba zaprimljena, odmah nas obavijestite na [email protected] i provjerit ćemo gdje se nalazi vaš paket.

Preko koje dostavne službe dostavljate pakete?

Paket vam dostavlja naš partner, GLS dostavna služba (opći logistički sustavi, logističke usluge, doo). Više o GLS možete pročitati ovdje.

 

Što ako me nema kod kuće u zakazano vrijeme dostave?

Bez brige, dostavna služba obavijestit će vas o neuspjeloj dostavi i najvjerojatnije će vam paket isporučiti ponovno isti dan ili ćete se dogovoriti za ponovnu dostavu kada budete dostupni. Ako znate da nećete biti na adresi na koju će paket biti isporučen u zakazano vrijeme dostave, možete ga preusmjeriti na najbliži paketomat, benzinsku pumpu. Da biste paket preusmjetili nazovite telefonski broj službe za dostavu GLS-a.

Povrat i reklamacije

Da li mogu vratiti kupljene proizvode?

Kupac može neiskorištenu i neoštećenu robu vratiti dobavljaču poštom ili putem druge dostavne službe na adresu Vivano doo, Medvoška cesta 3, 1215 Medvode. Molimo vas da nas o povratku robe obavijestite e-poštom i svoje podatke navedete u poslanom paketu. Potrebno je ispuniti obrazac za odustajanje od ugovora putem e-maila koji je dostupan na našoj web stranici.

Tko plaća povrat proizvoda?

Izravne troškove vraćanja robe snosi potrošač.

Kakav je postupak povrata?

Ako kupac odustane od ugovora, dobavljač mu vraća sve primljene uplate bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Dobavljač vraća kupcu primljene uplate istim sredstvima plaćanja koja je koristio kupac, osim ako je kupac izričito zatražio upotrebu drugog sredstva plaćanja i ako kupac zbog toga ne snosi nikakve troškove.

Koji kontakt mogu kontaktirati u slučaju žalbe, povrata proizvoda ili zamjene?

U slučaju reklamacije, prigovora i oštećene robe javite nam se na [email protected].

 

 Za vsa dodatna vprašanja lahko nas pokličete ali pišete na: +386 51 660 626 ali [email protected].